این مچبند می تواند زمانی‌ که شما روی مبل، جلوی تلویزیون لم داده‌اید، در صورتی‌ که به خواب بروید، با اتصال به دستگاه صوتی و تصویری شما دستور ضبط برنامه را صادر کند، تا زمانی‌ که از خواب بیدار می شوید بتوانید ادامه برنامه را تماشا کنید.
کد خبر: ۷۵۷۵۵۷
دستبندی هوشمند برای افرادی که مقابل تلویزیون می‌خوابند

جام جم کلیک: تقریباً تمامی کمپانی های بزرگ و کوچک در عرصه تکنولوژی، محصولی به اسم ساعت و یا مچبند هوشمند روانه بازار کرده اند. با گذشت زمان تب وتاب داشتن یکی‌ از این مچبندها که اکثراً با کارایی محدود و تکراری وارد بازار شده اند کم می شود و محصولاتی حرف اول را می‌زنند که چیز تازه‌‌ی برای عرضه به متقاضیان داشته باشند. مثلاً در خبرهای قبلی‌، حتماً یادتان هست که با استفاده از ساعت هوشمند ساخت کمپانی BMW قادر خواهید بود ماشین خود را پارک کنید. اکنون با معرفی‌ مچبندی جدید توسط دو جوان به نام های Ryan Oliver و Jonathan Kingsley ، با همکاری کمپانی VIRGIN قصد داریم کارایی‌های دیگر مچبندهای هوشمند را به شما نشان دهیم.

این دو جوان ۱۴ و ۱۵ ساله که از دانش آموزان Manchester Creative Studio هستند مچبندی طراحی کرده اند که می تواند زمانی‌ که شما روی مبل، جلوی تلویزیون لم داده‌اید، در صورتی‌ که به خواب بروید، با اتصال به دستگاه صوتی و تصویری شما دستور ضبط برنامه را صادر کند، تا زمانی‌ که شما از خواب بیدار می شوید بتوانید ادامه برنامه را تماشا کنید.

تکنولوژی دستگاه pulse oximeter در این مچبند به کار گرفته شده است تا بتواند شرایط را تحت کنترل در آورد. pulse oximeter دستگاهی پزشکی‌ است که برای شناسایی عوامل و اختلالات بیخوابی به کار می رود. KipstR که نام این مچبند است، زمان خواب و بیداری فرد را تشخیص می دهد و در صورت خوابیدن فرد دستور ضبط برنامه را صادر می‌کند.

نمونه در حال ساخت این مچبند دارای یک تراشه الکتریکی‌، pulse oximeter، دکمه خواب و یک باتری LiPo است و انتظار می رود در زمان رونمایی آن قابلیت های دیگری به این مچبند اضافه گردد.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها