ویژه مناطق سردسیر طراحی شد

ساخت کفش هوشمند نانویی در ایران

فناوری دیجیتال

کفش‌های هوشمند

خانم Lesia Trubat، روشی ابداع کرده است تا بتوان تمامی حرکت بالرین‌ها را از طریق کفش‌هایی که به پا می کنند انجام داده و به نرم‌افزار مربوطه منتقل کرد. او نام این روش را E-TRACE و یا رد پای الکترونیکی گذشته است.
کد خبر: ۷۵۷۵۵۶
کفش‌های هوشمند

جام جم کلیک: اگر حرکات بالرین‌ها را دیده باشید، بدون شک حرکات و چرخش‌های قلم بر روی بوم برای شما تداعی خواهد شد، آنقدر این حرکات نرم و روان اما پیچیده و دشوار هستند که چشم را می نوازند.

خانم Lesia Trubat، روشی‌ ابداع کرده است تا بتوان تمامی حرکت بالرین‌ها را از طریق کفش‌هایی که به پا می کنند انجام داده و به نرم‌افزار مربوطه منتقل کرد. او نام این روش را E-TRACE و یا رد پای الکترونیکی گذشته است.

در قسمت زیرین کفش‌ها یک برد الکتریکی‌ نصب شده است که فشار و حرکت پای بالرین را اندازه‌گیری می‌کند و به نرم‌افزار متصل می شود. تعداد بالرین های حرفه ای‌ در دنیا شاید به تعداد انگشتان دست نرسد، زیرا مراحل آموزش و تمرین این ورزش بسیار دشوار و زمانگیر است. حرکات بایستی به قدری دقیق و ملموس باشند که طبیعی به نظر برسند بنابراین در دسترس بودن یک وسیله برای ضبط تمامی حرکت با شدت و سرعت لازمه بسیار کارامد خواهد بود. با استفاده از این وسیله تمامی حرکات به صورت عکس و یا ویدیو گرافیکی قابل رویت هستند. اطلاعات ورودی به نرم‌افزار برای بحث آموزشی‌ بسیار موثر است و می‌توان پروسه پیشرفت افراد را با یکدیگر مقایسه کرد و ایرادهای آنها‌را برطرف نمود و بعد از بازبینی تصاویرحرکت دقیق‌تری را آموزش داد.

به گفته طراح این دستگاه، استفاده از این برد هوشمند در سایر ورزش ها‌ نیز امکان پذیر است، زیرا دستگاه به صورت Wireless به نرم افزاری که بر روی گوشی هوشمند شما نصب شده است، متصل می شود و تنها میباست برد در قسمتی‌ از بدن قرار گیرد که ضربه مستقیم به آن وارد نشود.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها