فقط 20 هزار مشتری خوش شانس توانستند تبلت Nokia N1 را بخرند

نیم میلیون تقاضای خرید تبلت Nokia N1 در چین

دیروز در بازار چین، نوکیا فروش اولین تبلت اندرویدی خود با نام N1 را با قیمت ۲۵۷ دلار آغاز نمود. قیمتی که برای یک تبلت واقعا وسوسه کننده است. مخصوصا برای چینی‌هایی که طرفدار این برند اسم و رسم‌دار هستند و در عرض ۴ دقیقه و ۲ ثانیه ۲۰ هزار تبلت N1 را خریدند و موجودی بازار را تمام کردند!
کد خبر: ۷۵۷۵۴۰
نیم میلیون تقاضای خرید تبلت Nokia N1 در چین

به گزارش جام جم کلیک: دیروز در بازار چین، نوکیا فروش اولین تبلت اندرویدی خود با نام N1 را با قیمت ۲۵۷ دلار آغاز نمود. قیمتی که برای یک تبلت واقعا وسوسه کننده است. مخصوصا برای چینی‌هایی که طرفدار این برند اسم و رسم‌دار هستند و در عرض ۴ دقیقه و ۲ ثانیه ۲۰ هزار تبلت N1 را خریدند و موجودی بازار را تمام کردند!

بنا بر گزارش کلوب رسمی طرفداران نوکیا، بیش از نیم میلیون مشتری (۵۶۶ هزار و ۴۳۸ نفر) از مردم در مقابل رایانه‌های خود در تلاش بودند تا موفق به خرید این تبلت شوند. چنانچه این گزارش درست باشد، می‌توان گفت که تقاضا بیش از ۲۸ برابر عرضه است که برای نوکیاN1 یک شروع موفق فوق‌العاده چشمگیر محسوب می‌شود. آن دسته از افراد خوش‌شانسی که موفق به خرید نهایی این تبلت شدند، تا اواخر این ماه آن را تحویل می‌گیرند در حالی که بقیه باید تا ظهر روز ۲۵دی ماه برای تلاش مجدد منتظر بمانند.


واقعا این محصول تازه‌وارد چه در چنته دارد؟ کاملا صادقانه باید گفت که در این محدوده قیمت، این تبلت یکی از بهترین‌ها به شمار می‌آید. تنها با صرف هزینه ۲۵۷ دلار صاحب یک تبلت با صفحه نمایش ۷.۹ اینچ و وضوح تصویر ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل با تراکم پیکسلی ۳۲۴ پیکسل بر اینچ خواهید شد.

از جمله مشخصات دیگر نوکیا N1، مجهز بودن به پردازنده چهارهسته‌ای ۶۴ بیتی اتم اینتل، مدل Z3580، و برخورداری از ۲ گیگابایت رم است. این تبلت اولین و تنها محصول تجاری موجود نوکیاست که دارای دوربین پشتی ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و البته فاقد فلش LED است.


تامین توان مصرفی این وسیله به عهده یک باتری ۵۳۰۰ میلی‌آمپر بر ساعتی است و سیستم عامل آن اندروید نسخه ۵ آبنبات چوبی با رابط کاربری نوکیا Z است. بنابراین بر خلاف گوشی‌های هوشمند نوکیا ایکس، می‌توانید به استور گوگل پلی دسترسی داشته باشید. نکته دیگر استفاده این تبلت از درگاه یو.اس.بی دو طرفه به عنوان اولین محصول بازار است.

با وجود این که شرکت نوکیا (در واقع همان نوکیای سابق – بدون در نظر گرفتن خط تولید گوشی‌های همراه که اکنون بخشی از مایکروسافت محسوب می‌شود) تبلت N1 را طراحی کرده است، اما این شرکت فاکس‌کان است که N1 را تولید، توزیع و سرویس‌دهی نمود و نوکیا به ازای فروش هر تبلت تنها سهم استفاده از برند تجاری خود را خواهد گرفت.

به هر حال، پشت صحنه این محصول هر چه که باشد، باز هم چاره‌ای جز تحسین آن نداریم و باید منتظر ماند تا دید این محصول در بررسی‌ها چه حرفی برای گفتن دارد.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها