شش متهم سابقه‌دار که با جعل عنوان پلیس مبارزه با موادمخدر، مسیر رانندگان کامیون و وانت‌بار را سد و پس از ایجاد ایست بازرسی قلابی ، پول و اموال قیمتی آنها را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۵۷۳۲۶

به گزارش جام‌جم، اوایل مهر امسال مردی با حضور در پلیس آگاهی استان البرز با طرح شکایتی گفت: با کامیون در حال بازگشت به خانه‌ام در شهرستان کرج بودم که متوجه ایست بازرسی شدم. دو سرنشین یک خودروی پژو در کنار جاده ایستاده بودند که یکی از آنها به من دستور ایست داد. زمانی که اعتراض کردم مدعی شدند پلیس مبارزه با موادمخدر هستند و باید خودرو را بازرسی کنند. آنها با سرقت پول‌هایی که در کامیون داشتم از محل فرار کردند.

با تشکیل پرونده، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارقان مامورنما آغاز شد.

تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این که افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی استان البرز و ارائه شکایت‌هایی عنوان کردند در دام دو سارق مامورنما گرفتار شده‌اند و پول و اموالشان به سرقت رفته است. تحقیقات همچنان برای دستگیری سارقان فراری ادامه داشت تا این که پلیس به سرنخ‌هایی دست پیدا کرد که نشان می‌داد یک متهم سابقه‌دار به نام پدرام در دزدی از رانندگان دست دارد.

بنابراین مخفیگاه‌های او به طور نامحسوس زیر نظر گرفته شد تا این‌که کارآگاهان او را همراه سه همدستش دستگیر کردند.سرکرده باند در اظهاراتش به پلیس گفت: من و همدستانم در قالب سه گروه دونفره با خودروهای پژو و رانا ایجاد ایست بازرسی، مسیر رانندگان کامیون و وانت‌بار را سد می‌کردیم و به بهانه این که به ما گزارش شده آنها قاچاقچی هستند خودرو را بازرسی و پول و اموال قیمتی‌شان را سرقت می‌کردیم.

فرمانده انتظامی استان البرز در گفت‌وگو با جام‌جم اعلام کرد: در ادامه تحقیقات از متهمان مشخص شد تاکنون 25 راننده را با این شگرد به دام انداخته و اموالشان را دزدیده‌اند. در ادامه تجسس‌های پلیس دو عضو فراری این باند هم دستگیر شده و به جرایمشان اعتراف کردند.

سرهنگ بخشعلی کامرانی صالح افزود: با توجه به این که متهمان به سرقت‌های گسترده‌ای اعتراف کرده‌اند، برای آنها قرار قانونی صادر شده و تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد. مالباختگان می‌توانند با مراجعه به پلیس آگاهی استان البرز از اعضای این باند شکایت و پرونده‌هایشان را پیگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها