فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن ماندلا: در راه آزادی، مینا و پلنگ، آرزوی کوچک، ماداگاسکار، تحفه‌ها، آوازهای مادرانه، گنجینه جواهرپشته، داداش مونا گاندی‌شناس می‌شود، مرخصی شب عید، شکارچیان ذهن، کارآگاهان خصوصی، آدم‌کوچولوها، تارزن و تارزان، ساخت ایران، شب در موزه، برادران سرزمین من، مهریه، ابری با احتمال بارش کوفته‌قلقلی2 و شهر بدون درخت امروز و فردا مصادف با ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) از شبکه‌های تلویزیون پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۵۷۲۷۱

شبکه یک

امشب: ماندلا: در راه آزادی، ساعت 22 و 15 دقیقه

فردا: زیر نیم‌کاسه، ساعت 14 و 50 دقیقه

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «ماندلا: در راه آزادی» به کارگردانی جاستین چادویک، امشب ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود. در این فیلم ادریس البا، نائومی هریس و تری فتو بازی می‌کنند.

فیلم تلویزیونی «زیر نیم‌کاسه» به کارگردانی سیدوحید حسینی و تهیه‌کنندگی علی شیرمحمدی هم فردا ساعت 14و 50 دقیقه از شبکه یک به نمایش درمی‌آید.

قصه فیلم با بازی عباس جمشیدی، کریم قربانی، شهین تسلیمی و نفیسه روشن درباره یک لیدر فوتبال است که از جام جهانی برزیل جا مانده است و...

شبکه دو

امروز: مینا و پلنگ، ساعت 9‌/‌ آرزوی کوچک، ساعت 23 و 30‌ دقیقه

فردا: ماداگاسکار1، ساعت 8‌/‌ دنیا + من، ساعت 17 و 30‌ دقیقه/‌ تحفه‌ها، ساعت 23

انیمیشن «مینا و پلنگ» به کارگردانی محمد کوچکی امروز ساعت 9 از شبکه دو به نمایش درمی‌آید.

این شبکه فیلم سینمایی «آرزوی کوچک» به کارگردانی راجش ماپوسکار را هم برای امشب ساعت 23 و 30 دقیقه در نظر گرفته است.

انیمیشن «ماداگاسکار1» به کارگردانی مشترک اریک دارنل و تام مک گراث فردا ساعت 8 از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «دنیا + من» به کارگردانی حمید رفاعی، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه در جدول پخش شبکه دو قرار گرفته‌است.

کورش تهامی، روشنک عجمیان، امیر غفارمنش، عسل عرب، حمید وکیلی، محمدرضا شیرخانلو و کیمیا مولایی در فیلم تلویزیونی «دنیا + من» به تهیه‌کنندگی علی حجازی مهر نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «تحفه‌ها» به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده فردا شب ساعت 23 در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مهدی فتحی، سعید پورصمیمی، حمید جبلی، پروانه معصومی، سیروس ابراهیم‌زاده و بهمن زرین‌پور در این فیلم به تهیه‌کنندگی محمود عبداللهی بازی کرده‌اند.

شبکه سه

امروز: آوازهای مادرانه، ساعت 10 و 30‌ دقیقه/‌ گنجینه جواهرپشته، ساعت 19 و 15 دقیقه

فردا: پانچو ویلا، 30 دقیقه بامداد‌/‌ داداش مونا گاندی‌شناس می‌شود، ساعت 16‌/‌ مرخصی شب عید، ساعت 19 و 15 دقیقه

فیلم سینمایی «آوازهای مادرانه» به کارگردانی اصغر هاشمی، امروز ساعت 10 و 30 دقیقه از شبکه سه بازپخش می‌شود. این فیلم با بازی ثریا قاسمی، سیما تیرانداز، حدیث میرامینی، فلور نظری و فخرالدین صدیق‌شریف روایت داستان زن تنها و بدخلقی به نام شکوه است که برخلاف میل باطنی‌اش، ناچار به پذیرفتن پرستار جوان و پرشوری می‌شود.

فیلم سینمایی «گنجینه جواهرپشته» به کارگردانی نادر مقدس هم برای امشب ساعت 19 و 15 دقیقه در نظر گرفته شده است. شقایق دهقان، ژوبین مقدس و محمدرضا فتحی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه سه فیلم سینمایی «پانچو ویلا» به کارگردانی ایگینیو مارتین و با بازی تلی ساوالاس، چاک کانرز و کلینت واکر را برای 30 دقیقه بامداد فردا در جدول پخش قرار داده است.

همچنین فیلم سینمایی «داداش مونا گاندی‌شناس می‌شود» به کارگردانی راج کومار شیرانی، فردا ساعت 16 از شبکه سه سیما به نمایش درمی‌آید. سانجی دات، ویدیا بالان و آرشادوارسی در فیلم سینمایی «داداش مونا گاندی‌شناس می‌شود» محصول سال 2006 هند بازی کرده‌اند.

این شبکه فیلم سینمایی «مرخصی شب عید» به کارگردانی بهروز خلجی را برای فردا شب ساعت 19 و 15 دقیقه از شبکه سه سیما در نظر گرفته است.

داستان این فیلم با بازی اردلان شجاع‌کاوه، خاطره حاتمی، شهنام شهابی و روشنک عجمیان، ماجرای سعید، سرباز راهنمایی و رانندگی است که می‌خواهد مرخصی بگیرد، اما...

شبکه چهار

امروز: شکارچیان ذهن، ساعت 15

فردا: کارآگاهان خصوصی، ساعت 12‌/ ‌دردسر هری، ساعت 20 و30 دقیقه

فیلم سینمایی «شکارچیان ذهن» به کارگردانی ری هارلین، امروز ساعت 15 از شبکه چهار به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «کارآگاهان خصوصی» نیز به کارگردانی لانگ الیوت، فردا ساعت 12 از شبکه چهار پخش می‌شود.

تیم کانوی و دان ناتس در این فیلم به ایفای نقش‌پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «دردسر هری» به کارگردانی آلفرد هیچکاک، محصول سال 1955 آمریکا، فردا ساعت 20 و30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» به نمایش درمی‌آید. ادموند گوین، جن فورسایت و شرلی مک لین در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه تهران

امروز: آدم‌کوچولوها، ساعت 13 و 30 دقیقه

فردا: تارزن و تارزان، ساعت 9/ ساخت ایران، ساعت 13 و 30 دقیقه/ شب در موزه، ساعت 21

امروز ساعت 13 و 30 دقیقه فیلم سینمایی «آدم‌کوچولوها» به کارگردانی پیتر هویت و با بازی جان گودمن، جیم براد بنت و مارک ویلیامز، از شبکه تهران پخش می‌شود.

این شبکه فیلم سینمایی «تارزن و تارزان» به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده را برای فردا ساعت 9 در نظر گرفته است. رضا فیض‌نوری، اکبر عبدی و مریم سعادت در «تارزن و تارزان» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «ساخت ایران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و با بازی بهاره رهنما، امین حیایی و محمدرضا گلزار، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران در نظر گرفته شده است و فیلم سینمایی«شب در موزه» به کارگردانی شون لیوی، فردا ساعت 21 از این شبکه به نمایش درمی‌آید. بن استیلر، اون ویلسون و امی آدامز بازیگران «شب در موزه» هستند.

شبکه شما

امروز: برادران سرزمین من، ساعت 23

فردا: مهریه، ساعت 13 و 30 دقیقه

فیلم تلویزیونی «برادران سرزمین من» به کارگردانی سیدهادی محقق امشب ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود. حسین خان‌بیگی، لادن سلیمانی، جواد عاقبت‌بین، عباس شجاع، هادی دیباجی و علی جاویدفر در فیلم تلویزیونی «برادران سرزمین من» از تولیدات صداوسیمای مرکز خراسان رضوی ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «مهریه» به کارگردانی سیدمحمدرضا ممتاز نیز فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از این شبکه به نمایش درمی‌آید. قدرت‌الله ایزدی، پری کربلایی، سعید محقق و صالح خواجویی در فیلم تلویزیونی «مهریه» به تهیه‌کنندگی حسین خواجویی تولید مرکز اصفهان بازی کرده‌اند.

شبکه قرآن و معارف

فیلم تلویزیونی «مرگ زیبا» به کارگردانی سیدمحمدرضا ممتاز و تهیه‌کنندگی یاسر زمانی و حمید محمدی فردا ساعت 15 از شبکه قرآن و معارف پخش می‌شود. ساسان حبیبی، امید جعفری، الهام باقری، آسیه کلانی، حسین غیابی، فضل‌الله صادقی، داوود فروتن و حامد حسینی بازیگران اصلی این فیلم تلویزیونی هستند.

شبکه آموزش

فیلم سینمایی «دوستان خوب» به کارگردانی فریدون حسن‌پور، فردا ساعت 10 از شبکه آموزش پخش می‌شود. داستان این فیلم با بازی صادق صفایی و اصغر نقی‌زاده، سرگذشت دو دوست به نام‌های سهراب و داوود را روایت می‌کند.

شبکه پویا

امروز: ابری با احتمال بارش کوفته‌قلقلی2، ساعت 20

فردا: شهر بدون درخت، ساعت 20

انیمیشن «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی2» امشب ساعت 20 از شبکه پویا پخش می‌شود. این شبکه انیمیشن «شهر بدون درخت» را فردا ساعت 20 به نمایش می‌گذارد.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «هیچ چیز بجز دردسر»، «یک بعلاوه یک مساوی با 11»، «آشپزی از صمیم قلب» و «زنان افسانه‌ای» فردا در ساعت‌های 14، 17، 20 و 23 از شبکه نمایش پخش خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها