محمد صادقی بتازگی به جمع بازیگران سریال «قورباغه و قناری» پیوسته و نقش مجید باستان، رئیس باند خلافکاران را در این سریال بازی می‌کند. این سریال را مهدی فخیم‌زاده کارگردانی می‌کند.
کد خبر: ۷۵۶۰۸۷

حبیب‌الله کاسه‌ساز، تهیه‌کننده سریال قورباغه و قناری درباره روند تولید این اثر به جام‌جم گفت: هم‌اکنون عوامل سازنده این سریال در خیابان جهان‌آرا مشغول ضبط صحنه‌های مربوط به رشوه گرفتن ناصر پاپتی هستند. این نقش را مهدی فخیم‌زاده بازی می‌کند که ایفاگر نقش سرهنگ نصراللهی هم است.

وی افزود: نیما حسن‌دوست همزمان با تصویربرداری مشغول تدوین است و تا امروز پنج قسمت از سریال تدوین شده است. تصویربرداری این سریال حدود 40 روز دیگر تمام می‌شود. بتازگی محمد صادقی به گروه ملحق شده است. او نقش رئیس باند اصلی خلافکاران با نام مجید باستان را بازی می‌کند. این بازیگر هفته آینده مقابل دوربین می‌رود همچنین تا پایان کار چند بازیگر دیگر هم به کار اضافه خواهد شد. ما تلاش می‌کنیم این سریال را برای نوروز آماده کنیم. اما تصمیم پخش نوروزی این سریال به عهده مدیران شبکه یک است.

این سریال که برای گروه سریال‌های شبکه یک تولید می‌شود، نحوه پیشگیری و برخورد با عاملان فروش مواد مخدر را به تصویر می‌کشد. سریال قورباغه و قناری در ده قسمت به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی برای شبکه یک تولید می‌شود و نفوذ تولیدکنندگان و پخش‌کنندگان مواد مخدر بین جوانان را به تصویر می‌کشد.

این سریال به مخاطبان بخصوص خانواده‌ها راه‌های پیشگیری از اعتیاد جوانان را آموزش می‌دهد، اما شکل روایت آن متفاوت است و فخیم‌زاده تلاش کرده در این سریال به نوعی طنز موقعیت را وارد فیلمنامه و ساختار سریال کند تا برای مخاطب تازگی داشته باشد.

فیلمنامه قورباغه و قناری را حسین تراب‌نژاد نوشته است. داستان درباره عملیات ویژه فوق سری در نیروی انتظامی است که فقط پنج نفر از آن اطلاع دارند. سرهنگ مقدم باید به جای ناصر پاپتی در میان قاچاقچیان نفوذ کند و ماموریت ویژه‌ای را به سرانجام برساند. این ماموریت هم برای پلیس و هم قاچاقچیان موادمخدر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در قورباغه و قناری، مهدی فخیم‌زاده علاوه بر کارگردانی اجرای دو نقش همزمان را به عهده دارد. در کنار او حبیب دهقان‌نسب نقش سرهنگ احمد نادری را بازی می‌کند، رامین راستاد ایفای نقش یکی از خلافکاران را به عهده دارد و شقایق فراهانی نیز نقش همسر سرهنگ با بازی مهدی فخیم‌زاده را ایفا می‌کند. گلناز خالصی، مهدی کاسه‌ساز، مهدی محمدی‌نژاد، حکیمه رثاقی و حمید قلی‌خانی از دیگر بازیگرانی هستند که در قورباغه و قناری حضور دارند.

حسین‌ تراب‌نژاد، درباره ایده نگارش این مجموعه گفت: نگارش فیلمنامه قورباغه و قناری را بر اساس طرحی از مهدی فخیم‌زاده از اول خرداد امسال آغاز کردیم. با توجه به سابقه همکاری که با او داشتم، مرا برای نگارش فیلمنامه این مجموعه انتخاب کرد.

تراب‌نژاد ادامه داد: در سریال قورباغه و قناری سعی کردیم تا جایی که ممکن است از صحنه‌های اکشن پرهیز کنیم و هر جا لازم است و به ضرورت قصه از صحنه‌های اکشن هم استفاده کنیم. این سریال جنبه معمایی و طنز موقعیتی دارد که به نظرم اولین بار است در سریال‌های پلیسی ما تجربه می‌شود.

حبیب دهقان‌نسب درباره نقش خود در سریال گفت: نقش سرهنگ احمد نادری را بازی می‌کنم که در کنار سرهنگ علی نصراللهی که فخیم‌زاده بازیگر آن است، با یک باند قاچاقچی مواد مخدر درگیر می‌شویم.

وی افزود: این دو با یکدیگر دوست هستند و رفت و آمد خانوادگی هم دارند، ولی این دوستی در برخی اوقات تحت‌الشعاع مسائل کاری قرار می‌گیرد و حتی در جاهایی رو در روی یکدیگر می‌ایستند.

در تولید این سریال فرشاد گل‌سفیدی به عنوان مدیر فیلمبرداری، بابک پناهی طراح صحنه و لباس و مهدیه اعرابی طراح گریم حضور خواهند داشت. سرهنگ عبدالله قاسمی مشاور انتظامی سریال قورباغه و قناری است و بهنام خاکسار طراحی و اجرای جلوه‌های ویژه یارانه‌ای را به عهده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها