جام جم ورزشی: تغییرات اخیر باشگاه پرسپولیس نشان می دهد احتمال بازگشت حمیدرضا سیاسی به این باشگاه ضعیف است.
کد خبر: ۷۵۵۷۲۸
سیاسی دیگر به پرسپولیس برنمی گردد؟

طاهری، نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز طی حکمی پندار خمارلو را به عنوان سرپرست روابط عمومی این باشگاه منصوب کرد. طاهری که پس از بازداشت حمیدرضا سیاسی به عنوان مسئول امور اجرایی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد، طی 4 روز گذشته دومین حکم را در این باشگاه صادر کرده. او هفته گذشته طی حکمی مرتضی کرمی را به عنوان مشاور باشگاه پرسپولیس در امور اقتصادی منصوب کرده بود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این تغییرات بیش از هر چیزی نشان می دهد که مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس امیدی به بازگشت سیاسی به این باشگاه ندارند. اینکه مدت بازداشت سیاسی چه زمانی به پایان می رسد بحثی متفاوت است چراکه ممکن است او هر زمانی آزاد شود، اما بازگشت سیاسی به باشگاه پرسپولیس باید با نظر وزیر ورزش باشد. در حال حاضر هم مشخص نیست که آیا وزیر ورزش پس از اتفاقات اخیر اجازه خواهد داد که سیاسی به سمت خود در باشگاه پرسپولیس برگردد یا نه؟
پاسخ این سوال را می توان در احکام صادر شده در باشگاه پرسپولیس طی 4 روز اخیر جست و جو کرد. تغییرات در بخش اقتصادی باشگاه های استقلال و پرسپولیس معمولا زمانی رخ می دهد که قرار است تغییرات اساسی در اسپانسرهای این باشگاه ایجاد شود. تغییر مسئول روابط عمومی هم در تمام ارگان ها و نهادها معمولا زمانی رخ می دهد که مدیریت دچار تغییرات شده است. با این حساب آیا می توان انتصاب مشاور اقتصادی و سرپرست روابط عمومی را به نوعی پایان همکاری سیاسی با باشگاه پرسپولیس قلمداد کرد؟ زمانی که طاهری به عنوان مسئول امور اجرایی باشگاه پرسپولیس معرفی شد، هیات مدیره این باشگاه اعلام کرد تا زمانی که سیاسی آزاد شود و در زمان غیبت او، طاهری مسئولیت امور اجرایی را برعهده خواهد داشت. تا به حال هم اعلام نشده که سیاسی دیگر در این باشگاه سمتی نخواهد داشت اما تغییرات سریعی که توسط طاهری اعمال می شود، معنی دیگری دارد.

(خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها