مراسم تکریم مهدی فرجی، مدیر سابق شبکه یک سیما دوشنبه شب با حضور محمد احسانی، مدیر جدید شبکه یک، مدیران این شبکه و گروهی از تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان تلویزیون برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۴۳۵۰

به گزارش فارس، فرجی در این مراسم با اشاره به انتخاب مناسب محمد احسانی به عنوان مدیر جدید این شبکه تصریح کرد: آقای پورمحمدی مدیران خوبی برای شبکه‌های تلویزیون انتخاب کردند که یکی از آنها آقای احسانی است. 22 سال است که او را می‌شناسم و در طول این مدت از وی درس‌های زیادی یاد گرفته‌ام.

وی افزود: از این فرصت استفاده می‌کنم و درباره سه موضوع حلالیت می‌طلبم؛‌ اول از مردم که شایسته تماشای کارهای بهتری هستند. دوم از هنرمندان حلالیت می‌طلبم، زیرا حق آنها بیشتر از این بود، اما توانایی ما در همین حد بود و من اینجا در حضور همه خدا را شاهد می‌گیرم که هر کاری کردم، برای بهتر شدن تولیدات بود و سعی کردم که هیچ‌وقت در حق هیچ‌کس اجحافی نکنم و‌ سوم از مسئولان که مرا شایسته این پست دانستند، مخصوصا از مهندس ضرغامی نیز تشکر می‌کنم و اگر قصوری از من سرزده است، بابت آن حلالیت می‌طلبم.

در پایان این مراسم محمد احسانی، مدیر جدید شبکه یک با اهدای لوح تقدیر، از مهدی فرجی تشکر کرد. مجید مظفری، محمدرضا شریفی‌نیا، امیر نوری، حسام نواب‌صفوی، سروش صحت، اشکان خطیبی، محمدرضا ورزی، مرضیه برومند، محمدرضا شهیدی‌فر، جهانگیر کوثری، الهام غفوری، محمود رضوی، علی لدنی، اقبال واحدی، بهرنگ توفیقی و امیرعلی دانایی برخی از هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها