درباره شخصیت‌های دین محور مجموعه‌های تلویزیونی

چون که گفتی بنده ام سلطان شدی

«ویشکا آسایش» که این روزها بازی‌اش در فیلم سینمایی «من دیگو مارادونا» به اتمام رسیده است، گفت: در پرده‌نشین می‌خواستیم نقشی را به اجرا دربیاوریم که منطقی و درست باشد.
کد خبر: ۷۵۴۰۸۵
ویشکا آسایش: سینما برایم اولویت دارد

«ویشکا آسایش» درباره حضورش در سریال «پرده نشین» گفت: برای رسیدن به نقش هدی در جلسات متعددی با بهروز شعیبی صحبت کردیم. در نهایت می‌خواستیم تا نقشی را به اجرا دربیاوریم که منطقی و درست باشد و در راستای قصه پیش رود و صرفا طوری نباشد که بگویند آسایش این نقش را در هر شرایطی خواسته بازی کند. در این بین نیز نباید زحمات بهروز شعیبی را برای ارتباط هر چه بیشترم با نقش هدی نادیده بگیرم و جا دارد تا از ایشان هم تشکر کنم.

وی ادامه داد: قصه «پرده نشین» را دوست داشتم و همچنین کار کردن با بهروز شعیبی برایم بسیار لذت بخش بود. ضمن اینکه زمانیکه برای اولین بار به دفتر محمود رضوی رفتم و با گروه صحبت کرده و آشنا شدم برخلاف برخی از گروه ها در همان دفعه اول به دلم نشستند و دوست داشتم تا تجربه همکاری با این گروه را نیز تجربه کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «برف روی کاج ها» افزود: بعد از حضورم در سریال امام علی (ع) مدام قصه ها و نقش هایی مثل قطام به من پیشنهاد می شد که اصلا نمی خواستم با ایفای این دست نقش ها که صرفا مرا به کلیشه نزدیک می کرد، کارنامه کاریم را خراب کنم. به همین خاطر تصمیم گرفتم تا برای مدتی کار نکنم و منتظر نقش های خوب و تاثیر گذار باشم تا اینکه فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» پیشنهاد شد و در آن طبق گفته منتقدان حضور خوبی داشتم که نباید در این بین حضور رامبد جوان را نیز نادیده گرفت.

http://vista.ir/include/lifestyle/images/4daf4476dc71fa6da79ca8f0c.jpg

آسایش در مورد حضور مجددش در تلویزیون نیز بیان داشت: پیشنهادهای بعدی ام و اینکه آنها را قبول می کنم یا نه بیشتر به قصه و نقش پیشنهادی برمی گردد و باید ببینم کاراکتری که قرار است بازی اش کنم در خلال قصه چه می کند و تا چه اندازه تاثیر گذار است.

او ادامه داد: به هر ترتیب سینما برایم اولویت دارد، آنهم به این خاطر که یک بازیگر برای حضور در یک اثر سینمایی به نسبت یک سریال باید زمان کوتاه تری را در اختیار گروه تصویربرداری باشد و مثل سریال نیست که چیزی حدود 10 ماه از زمان تو را به خود اختصاص دهد و بر همین اساس هم در فیلم سینمایی «من دیگو مارادونا» به کارگردانی بهرام توکلی بازی کردم که قرار است در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش درآید.

بازیگر سریال «مختارنامه» تصریح کرد: از همان ابتدا قرار بر این بود که شخصیت هدی بسیار درونی و سرد باشد. در عین حال او سرشار از احساسات است و در تمام طول زندگیش احساسات خود را سرکوب کرده و بیست سال در کنار خانواده اش نبوده و حتی با دل پر از آنها دور شده است، همه اینها باعث شده که او در این سالها فرد بسیار سختی شود.

او در مورد شخصیت هدی خاطر نشان کرد: سالها از این موضوع می گذرد و خیلی طبیعی است که نادیده گرفتن احساسات او توسط خودش از جایی فوران کند. معتقدم کار من بسیار سخت بود چراکه باید مدام احساساتی را در چشمان هدی قرار می دادم تا با آن بگویم برخلاف اینکه او سرشار از احساسات است، اما نمی خواهد بروزشان دهد.

http://www.honaronline.ir/Image/News/2014/11/50590_635515583088623233_l.jpg

طراح صحنه سریال «معصومیت از دست رفته» با اشاره به وجه اشتراک خود با نقشش افزود: به هر ترتیب او بعد از سالها از خارج از کشور به ایران آمده است و در این مدت هم با فرهنگ و آداب و رسوم غربی ها انس گرفته است که این هم یکی از خوبی‌های این نقش برای من بود چراکه به خاطر موقعیت و شرایط زندگیم افرادی چون هدی را در اطرافیانم زیاد دیده ام و کاملا با آنها آشنایی دارم و از این لحاظ راحت تر توانستم تا با او ارتباط برقرار کنم آن هم به این دلیل که جهان پیرامون او را بارها از نزدیک دیده بودم.

/Media/Image/1393/09/16/635535488610561402.jpg

این بازیگر در پایان در مورد سختی های ایفای نقشش گفت: تنها موردی که در این میان کار را برایم کمی سخت می کرد، نگه داشتن مخاطب بود. با رعایت تمامی اصولی که به آنها اشاره کردم، باید مخاطبم را در این مدت زمانی نگه می داشتم و طوری این نقش را ایفا می کردم که خدای نکرده مخاطب، او را به دلیل سردی رفتارش پس نزند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها