نصب نسخه‌ی Techinal Preview ویندوز ۱۰ بر روی مک به کمک نرم‌افزار Parallels Desktop

نصب نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 روی مک

اگر برنامه‌های سیستم‌عامل مک را توسعه می‌دهید، اما خودتان از سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کنید، ممکن است بارها خواسته باشید محتوای یک فایل DMG را که مخصوص سیستم‌عامل مک است، در ویندوز استخراج کنید.
کد خبر: ۷۵۳۶۲۴
استخراج محتوای DMG در ویندوز

اگر برنامه‌های سیستم‌عامل مک را توسعه می‌دهید، اما خودتان از سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کنید، ممکن است بارها خواسته باشید محتوای یک فایل DMG را که مخصوص سیستم‌عامل مک است، در ویندوز استخراج کنید.

فایل‌های DMG در سیستم‌عامل مک شباهت زیادی به فایل‌های ایزو (iso) در سیستم‌عامل ویندوز دارند.

این فایل‌ها در بیشتر موارد فایل‌های نصبی برنامه‌های اپل را در خود جای می‌دهند، اما گاهی نیز برای نگهداری فایل‌های فشرده به‌کار گرفته می‌شوند.

از آنجا که این فایل‌ها برای نصب روی سیستم‌عامل مک طراحی شده‌اند در ویندوز قابل استفاده نیستند، اما می‌توانید در ویندوز نیز این فایل‌ها را استخراج کرده و در صورت نیاز تغییرات را (به‌عنوان مثال تغییر در تصویر به‌نمایش درآمده هنگام نصب برنامه) روی آن اعمال کنید.

برای انجام این کار می‌توانید از دو ابزار رایگان با نام‌های zip ـ 7 و DMG Extractor کمک بگیرید.

استفاده از 7-Zip
1 ـ با مراجعه به لینک زیر نسخه‌ای از این نرم‌افزار را دانلود و روی رایانه‌ خود نصب کنید:

http://www.7-zip.org/download.html

2 ـ پس از نصب برنامه به محل ذخیره‌سازی فایل DMG روی هارد‌دیسک مراجعه کرده و پس از انتخاب فایل موردنظر و کلیک راست روی آن، به منوی 7-Zip رفته و گزینه‌ Extract here را انتخاب کنید.

3 ـ مراحل کار به پایان رسیده و پس از زمان کوتاهی محتوای استخراج شده در همان پوشه که فایل DMG وجود داشت، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

استفاده از DMG Extractor
1 ـ مطابق روش قبل ابتدا ‌باید نرم‌افزار موردنیاز برای انجام این کار را دانلود کنید. به لینک زیر بروید و نسخه‌ رایگان این ابزار را دانلود کنید:

http://www.dmgextractor.com/free-download

2 ـ استفاده از این نرم‌افزار بسیار ساده است. پس از نصب برنامه کافی است روی فایل DMG ذخیره شده در ویندوز دوبار کلیک کنید تا به‌طور خودکار با این نرم‌افزار باز شود.

در ادامه با استفاده از گزینه‌ Extract یا با عمل کشیدن و رها کردن فایل‌های مورد نیاز می‌توانید آنها را به پوشه‌های دلخواه انتقال داده یا کل محتوای فایل DMG را روی هارد‌دیسک استخراج کنید.

(ضمیمه کلیک روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها