مرد جنایتکاری که در یک اقدام هولناک، برادرزن خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده و با ضربات چاقو همسرش را زخمی کرده بود، دست به خودکشی زد.
کد خبر: ۷۵۳۶۱۲
خودکشی مرد جنایتکار پس از قتل برادرزن

نوزدهم آذر امسال ماموران پلیس شهرستان تالش در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند. ماموران بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل، حادثه به تحقیق در این باره پرداختند که مشخص شد دو مرد و یک زن با شلیک گلوله و ضربات چاقو کشته و مجروح شده‌اند.

تحقیقات نشان می‌‌داد، مرد جوانی پس از درگیری با برادرزن خود، وی را با شلیک گلوله به قتل رسانده است.

این مرد پس از درگیری با همسر و برادرزن دیگرش آنها را نیز با چاقو زخمی کرده و پا به فرار گذاشته است، بنابراین تجسس‌ها درخصوص شناسایی و دستگیری جنایتکار فراری آغاز شد.

در حالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت، چند روز پیش جسد مرد مجهول‌الهویه‌ای در حوالی ساحل دریای تالش پیدا شد و زمانی که ماموران در حال شناسایی هویت این جسد که در دریا غرق شده بود، بودند متوجه شدند جسد متعلق به‌‌ همان قاتل فراری است که به اتهام قتل برادرزنش تحت‌تعقیب پلیس بود.

تجسس‌های ماموران نشان داد که این مرد پس از جنایت، در دریا دست به خودکشی زده و خود را غرق کرده است./ باشگاه خبرنگاران

شغال، 8 نفر را روانه بیمارستان کرد

فرمانده انتظامی شهرستان بجستان از مجروحیت هشت نفر بر اثر حمله یک قلاده شغال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی صادقیان افزود: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر حمله یک قلاده شغال به شهروندان، ماموران گشت به محل اعزام شدند. این شغال گرسنه به هشت نفر از شهروندان در حال تردد که اغلب کودک بودند، حمله کرده بود که سه نفر درمان سرپایی و پنج نفر از مجروحان نیز به دلیل شدت جراحات در بیمارستان بستری شدند.

وی یادآور شد: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و سرمای هوا و احتمال ورود حیوانات درنده به مناطق مسکونی، شهروندان باید از تردد در مکان‌های خلوت خودداری کنند./ پایگاه خبری پلیس

دستگیری رمالانی با 25 سال سابقه کلاهبرداری

رمالانی که بیش از 25 سال با تسخیر ذهن افراد ساده‌لوح برای خود درآمد کسب کرده بودند، با اقدام قاطع پلیس شهرستان رشت استان گیلان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در این باره گفت: پس از گزارش مردمی در مورد این‌که یک زن و دو مرد در بخش سراوان این شهرستان سال‌ها با تسخیر ذهن افراد ساده‌لوح خود را منجی رساندن به آرزوها یا منجی نجات افراد مبتلا به بیماری، معرفی و درآمد هنگفتی برای خود کسب کرده‌اند، موضوع بصورت ویژه مورد بررسی ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ رحیم شعبانی افزود: شیوه‌های رمالی این افراد دعانویسی، استفاده از حروف ابجد، ستاره‌شناسی، فالگیری و استفاده از کتب دینی بود و تبحر خاص این افراد موجب جلب افراد ساده‌لوح شده و در نتیجه حق ویزیت خود را که میزانش از ویزیت پزشکان متخصص بالاتر بوده، از افراد مراجعه‌کننده دریافت می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت، سابقه رمالی این افراد را بیش از 25 سال اعلام کرد و از مردم این شهرستان خواست، در صورت اطلاع از این قبیل کلاهبرداران مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند./ پایگاه خبری پلیس

دزدی با به صدا در آوردن زنگ خانه‌ها

مردی که با شناسایی خانه‌های خالی از سکنه به آنجا دستبرد می‌زد، از سوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین در این باره به جام‌جم گفت: چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی این شهر و ارائه شکایتی عنوان کرد زمانی که همراه خانواده‌اش از مهمانی به خانه بازگشته، متوجه سرقت اموال قیمتی خانه‌اش شده است. با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات آغاز شد.

با افزایش شکایت‌های مشابه دیگری، تحقیقات پلیس برای دستگیری سارقان شب رو و کشف اموال سرقتی ادامه داشت تا این که دو شب پیش ماموران هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های شهر مرد جوانی را مشاهده کردند که مقابل خانه‌های مردم پرسه می‌زد.

سرهنگ محمدعلی گودرزی افزود: ماموران او را زیر نظر گرفتند که مشخص شد او با به صدا در آوردن زنگ خانه‌ها از آنجا دور شده و به خانه بعدی می‌رود و همچنان در حال پرسه زدن در آن حوالی است. ماموران با هماهنگی قضایی او را که احتمال می‌دادند برای سرقت به آنجا آمده باشد، دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی یادآور شد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی و در اظهارات اولیه مدعی شد قصد داشته به خانه یکی از دوستانش برود که نشانی آنها را گم کرده بود. بنابراین برای یافتن وی مدام زنگ در خانه‌ها را به صدا درآورده تا او را پیدا کند. با اظهارات متناقض متهم، ماموران به بررسی سوابق کیفری او پرداختند که معلوم شد وی متهمی سابقه‌دار است. بنابراین متهم دوباره بازجویی شد و این بار اعتراف کرد و گفت: از چندی پیش با همدستی دو نفر از دوستانم در محله‌های شهر پرسه می‌زدیم و با به صدا در آوردن زنگ خانه‌ها زمانی که مطمئن می‌شدیم کسی در خانه نیست، وارد آنجا شده و اموال قیمتی را به سرقت می‌بردیم. در سرقت آخرمان من دستگیر شدم و همدستانم با دیدن پلیس فرار کردند.

متهم روانه زندان شد و تحقیقات تکمیلی برای دستگیری دو همدست وی و برملا شدن دیگر جرایم اعضای این باند ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها