اسمارتی تایلز یک بازی مینیمالیستی جذاب است. این بازی در نهایت سادگی، چالشی خوب برای شما پدید می‌آورد تا در کنار سنجش قدرت تمایز شما، آن را تقویت کند.
کد خبر: ۷۵۲۵۳۴
بازی موبایل: : قوه‌ی ادراک خود را به چالش بکشید

جام جم کلیک: بازی‌های مینیمالیستی زیادی در بازارهای بازی موبایل وجود دارند. اما کمتر عنوانی هست که در عین سادگی چالشی واقعی برای بازیکن فراهم کند. اسمارتی تایلز از آن دسته بازی‌هاست که مضمون و محتوای بسیار ساده‌ای دارد، اما روی نقطه‌ای دست می‌گذارد که پرداختن به آن برای هر کسی جذاب است.

می‌دانیم که تقابلی بین دو نیم کره‌ی مغز وجود دارد. قسمت چپ مغز وظیفه‌ی پردازش محتویاتی مانند اعداد و لغات را به عهده دارد و قسمت راست به ویژگی‌های خلاقانه اختصاص دارد. همین مسئله یک سری محدودیت‌ها برای فرد به وجود می‌اورد. برای مثال، اگر از کسی بخواهید نوشته‌هایی را ببیند و بی درنگ و بدون خواندن نوشته، فقط رنگ آن‌ها را اعلام کند، قطعا دچار مشکل خواهد شد. چرا که نیم‌کره‌ی چپ در جا نوشته را می‌خواند و به دهان مخابره می‌کند، در حالی که نیم کره‌ی راست باید ابتدا رنگ را تشخیص داده، سپس آن را به نیم کره‌ی چپ بفرستد تا لغت مناسب از آن قسمت به دهان ارسال شود.

محوریت بازی اسمارتی تایلز هم بر همین مبناست. در ابتدای بازی می‌توانید مُد مورد نظر و تعداد خانه‌های دلخواه خود را تعیین کنید. خانه‌هایی که پیش رویتان قرار می‌گیرند رویشان یک نوشته دارند. در مدهای ساده‌تر، خانه‌ها یک به یک پدیدار می‌شوند. هر کدام به رنگی خاص است. نوشته‌ی روی خانه یا همان رنگ فضای اطراف را اعلام می‌کند یا برای گمراه کردن بازیکن رنگی دیگر را توصیف می‌کند. بازیکن باید در اسرع وقت یکی از دو گزینه‌ی "بله" یا "خیر" را انتخاب کند. هر خطا به منزله‌ی باخت محسوب می‌شود.

در سطوح بالاتر، همزمان دو یا سه خانه روی تصویر پدیدار می‌شوند و قوه‌ی تشخیص شما را به معنای واقعی به چالش می‌کشند. این بازی کاربردی و مفید را با حجم 31 مگابایت به همه‌ی دوستان توصیه می‌کنیم.

عنوان بازی: Smarty Tiles

سیستم عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: iRafa

سبک: پازل

دانلود رایگان بازی Smarty Tiles برای اندروید

دانلود رایگان بازی Smarty Tiles برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها