بهترین را انتخاب کنید

10 تلفن همراه برتر سال 2014

سال 2014 را می‌توان یکی از سال‌های موفق و برجسته در دنیای فناوری دانست. به همین خاطر ما بر آن شدیم تا 10 تلفن همراه برتر امسال را برایتان لیست کنیم تا در صورتی که قصد خرید دارید، بهترین را انتخاب کنید.
کد خبر: ۷۵۲۴۳۵
10 تلفن همراه برتر سال 2014

به گزارش جام جم کلیک: سال 2014 را می‌توان یکی از سال‌های موفق و برجسته در دنیای فناوری دانست. به همین خاطر ما بر آن شدیم تا 10 تلفن همراه برتر امسال را برایتان لیست کنیم تا در صورتی که قصد خرید دارید، بهترین را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که در این لیست، مدل‌های 5.5 اینچ و کمتر لیست شده‌اند و دستگاه‌های بزرگ‌تر در بین برترین فبلت‌های سال 2014 رده‌بندی خواهند شد.

اپل آی‌فون 6

آخرین محصول اپل در رده اسمارت فون‌ها، یک گوشی بسیار باریک فلزی با نمایشگر 4.7 اینچی بود که بسیاری پیش از این انتظارش را می‌کشیدند. آی‌فون 6 همچون مدل قبلی از پردازنده 64 بیتی و دو هسته‌ای استفاده می‌کند اما همین سخت‌افزار به نظر ساده، اکثر مدل‌های امروزی را شکست داده است! دوربین 8 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 128/64/16 گیگابایتی از دیگر مشخصه‌های آخرین محصول اپل است.

اچ‌تی‌سی وان M8

طراحی زیبا یکی از شاخصه‌های اصلی محصولات کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی است که نهایت تکامل آن را در مدلی چون وان M8 مشاهده کردیم. این گوشی که طرفداران بسیار پر و پا قرصی در دنیا دارد، بدنه‌ای زیبا از فلز داشته و همچون مدل قبلی‌اش یعنی M7 از دوربین اولترا پیکسل بهره می‌گیرد.

ال‌جی G3

این محصول خلاقانه ال‌جی با طراحی ویژه‌ای که داشت، توانست تا نگاه‌های بسیاری را به سمت خودش جلب کند. استفاده از کلیدهای پشتی، چیزی است که در محصولات سایر کمپانی‌ها دیده نمی‌شود و برای همین G3 را تلفن همراهی منحصر به فرد ساخته است. نمایشگر با کیفیت 5.5 اینچی با وضوح تصویر خارق العاده QHD، استفاده از پردازنده اسنپدراگون 801 و دوربین با لرزش گیر اپتیکال، از ویژگی‌های بارز این محصول است.

بلک‌بری پاسپورت

محصول عجیب و غریب بلک‌بری با سایز مربعی شکل نمایشگر 4.5 اینچی خود که وضوح تصویر 1440 در 1440 پیکسلی دارد، در سال 2014 خیلی خبرساز شد. این گوشی که جزء معدود مدل‌های تولید شده با صفحه کلید فیزیکی است، از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 801 با 3 گیگابایت رم بهره می‌برد.

زدتی‌ای نوبیا Z7

مدت زیادی از ورود رسمی ZTE به بازار کشور ما نمی‌گذرد اما این کمپانی با سابقه چینی برای خودش اسم و رسم زیادی دارد! نوبیا Z7 محصولی با نمایشگر 5.5 اینچی و وضوح تصویر QHD‌ است که مجهز به دوربینی 13 مگاپیکسلی بوده و چیپست اسنپدراگون 801 به همراه 3 گیگابایت رم دارد.

سامسونگ گلکسی S5

یکی از محبوب‌ترین سری گوشی‌های تولیدی در دنیا، رده S سامسونگ است که طرفداران ویژه‌ای دارد. این رده از محصولات سازنده کره‌ای، با استفاده از برترین برنامه‌ها در کنار کیفیت مناسب سخت‌افزاری و نمایشگرهایی مثال زدنی، همیشه در بین بهترین محصولات رده بالای جهانی جای داشته است.

سونی اکسپریا Z3

محبوبیت کمپانی سونی را نمی‌شود به این راحتی‌ها دست کم گرفت و وقتی این سازنده مطرح ژاپنی به سراغ ساخت دستگاهی چون اکسپریا Z3 می‌رود، این شهرت به اوج خودش می‌رسد. تلفن همراهی با دوربین 20.7 مگاپیکسلی که در بین اندرویدی‌ها یک رکورددار محسوب می‌شود و با قابلیت‌هایی خاص همچون ضد آب بودن و نمایشگر فول اچ‌دی 5.2 اینچی با بدنه‌ای از فلز و شیشه، Z3 را تبدیل به محبوب قلب‌ها کرده است.

موتورولا دروید توربو

این محصول موتورولا که با سر و صدای نسبتا زیادی پای به دنیای گوشی‌های همراه گذاشت، از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسیار متنوعی بهره می‌گیرد. این محصول جدید موتورولا که نمایشگری 5.2 اینچی با وضوح تصویر QHD دارد، از باتری خارق‌العاده 3900 میلی‌آمپری بهره گرفته و مجهز به چیپست اسنپدراگون 805 است.

نوکیا لومیا 930

تنها نماینده ویندوز فونی حاضر در بین ۱۰ گوشی برتر سال 2014، متعلق به نوکیاست، سازنده‌ای که با ملحق شدن به مجموعه مایکروسافت، دیگر اسمی از آن نخواهیم شنید! نوکیا 930 یکی از شاهکارهای این سازنده فنلاندی تا به امروز است. این گوشی از لنز با کیفیت کارل زایس استفاده می‌کند و توانایی گرفتن عکس‌هایی خارق العاده با کیفیت 20 مگاپیکسل را داراست و نمایشگری با کیفیت و استفاده از فناوری AMOLED دارد.

هواوی Honor 6

این محصول را بایستی یکی از قدرتمندترین تولیدات این کمپانی چینی دانست که در کشور ما نیز طرفداران بسیاری دارد. Honor 6 از چیپست 8 هسته‌ای ساخت همین کمپانی با نام Kirin 920 استفاده می‌کند که از دو سری 4 هسته‌ای تشکیل شده و 3 گیگابایت رم را نیز در کنار خویش می‌بیند. دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 3100 میلی‌آمپری از دیگر مشخصات این گوشی 5 اینچی هستند.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها