سوءظن به همسر و ارتباط زن جوان با مرد راننده جنایتی شوم را رقم زد

تاوان تلخ یک اشتباه «میترا»

متهم اصلی پرونده: قرار بود مرد جوان را کتک بزنیم اما او را کشتیم

محاکمه زن جوان به خاطر همدستی در قتل همسر

زن جوان که برای قتل همسرش دو آدمکش اجیر کرده بود، در جلسه دادگاه منکر اتهاماتش شد.
کد خبر: ۷۵۲۳۵۰

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده همزمان با قتل مردی در پارکینگ خانه اش در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت. ماموران پس از حضور در محل جنایت با جسد مرد جوان به نام جلال در حالی که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود، روبه‌رو شدند.

همسر جلال در جریان تحقیقات پلیسی گفت: امروز صبح همسرم برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شد و دقایقی بعد متوجه شدم او در پارکینگ به قتل رسیده است.

ماموران که به اظهارات زن جوان به نام نرگس مشکوک شده بودند، تحقیقات را روی او متمرکز کرده و متوجه شدند، نرگس با پسر جوانی به نام ناصر ارتباط تلفنی دارد. با کشف این سرنخ ناصر در یکی از شهرهای استان فارس دستگیر شد و در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل با همدستی یکی از دوستانش به نام مهران اعتراف کرد که مهران هم در عملیات ضربتی دستگیر شد.

ناصر در بازجویی‌ها گفت: نرگس مدعی بود همسرش رفتار خوبی با او ندارد و به همین دلیل از من درخواست کرد، جلال را کتک بزنم. من هم با کمک مهران وارد خانه مقتول شده و در جریان درگیری، او را با ضربه چاقو به قتل رساندیم. قرار بود من و نرگس با هم ازدواج کنیم و اموال شوهرش به ما برسد.

پس از تحقیقات مقدماتی پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که صبح دیروز سه متهم در شعبه 74 و به ریاست قاضی اصغر عبداللهی پای میز محاکمه قرار گرفتند. در این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده ناصر متهم به مشارکت در قتل و نرگس و مهران متهم به معاونت در قتل هستند.

در ادامه جلسه محاکمه اولیای دم مقتول نیز برای قاتل تقاضای قصاص کردند.

رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به ناصر از او خواست به دفاع از خود بپردازد که متهم در دفاع از خود گفت: اوایل سال 91 با مریم آشنا شدم. مریم به من پیامک داد و مدعی شد با همسرش اختلاف داشته و دوست دارد با یک نفر درد دل کند. ابتدا ارتباط ما به صورت تلفنی بود، اما بعد از مدتی با یکدیگر ملاقات کرده و مرا به خانه‌شان دعوت می‌کرد. یک بار نرگس از من خواست همسرش را کتک بزنم تا به این طریق از او انتقام بگیرد، برای این کار کلید یدکی خانه‌اش را به من داد. روز حادثه همراه مهران به تهران آمدیم و در پارکینگ منتظر جلال ماندیم. نرگس به من اطلاع داد همسرش از آپارتمان خارج شده و ما در پارکینگ با جلال درگیر شدیم. من از ترس فرار کردم که مقتول مهران را گرفت و من برای کمک به دوستم سه ضربه به پای جلال زدم و نمی‌دانم بقیه ضربات را چه کسی وارد کرده است.

سپس مهران در جایگاه قرار گرفت و با رد اتهامش گفت: من و ناصر دوست صمیمی بودیم و او مرا فریب داد. ناصر ادعا کرد با فردی در تهران اختلاف دارد و می‌خواهد از او انتقام بگیرد. من از ارتباط پنهانی او و نرگس اطلاعی نداشتم و هیچ ضربه‌ای هم به مقتول نزدم.

آخرین متهمی که در دادگاه به دفاع از خود پرداخت نرگس بود. زن جوان در دفاعیاتش گفت: ناصر دروغ می‌گوید. او به من پیامک داد و خواست با هم ارتباط داشته باشیم. من اشتباه کردم خام حرف‌های او شدم. حالا هم از کار خود پشیمانم. ناصر دو بار به خانه من آمد و کلید خانه را به زور همراه خود برد. من هیچ وقت از او نخواستم همسرم را به قتل برساند.

رئیس دادگاه سپس جلسه رسیدگی به پرونده را غیرعلنی کرد تا به اتهام ارتباط پنهانی نرگس و ناصر رسیدگی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها