گفت‌وگوی «جام‌جم» با احمد سفلایی درباره رابطه کتاب با فیلم و انیمیشن

اقتباس راهبردی نیازمند پیوست فرهنگی

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن جوخه تبهکاران، صبح روز بعد، بچه خرس‌های قطبی، مرگ پلنگ، نورمن در فضا، پریشانی، ماهی بزرگ، احمق و احمق تر، مستربین پلیس می‌شود، صبح فرشته، در انتظار صبح، عصر یخبندان 1، دامبو و... امروز و فردا از شبکه‌های تلویزیون به نمایش درمی‌آید.
کد خبر: ۷۵۲۳۴۱
مستر بین آخر هفته «پلیس» می‌شود

شبکه یک

امروز: ساعت 22 و 15، جوخه تبهکاران

فردا: ساعت 14 و 50، حالا می‌بینی

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «جوخه تبهکاران» به کارگردانی روبن فلچر، امروز ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود. شون پن، رایان گاسلینگ و اما استون بازیگران این فیلم هستند. «جوخه تبهکاران» محصول سال 2013 آمریکاست.

فیلم سینمایی «حالا می‌بینی» به کارگردانی لوئیز لترییر هم فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از این شبکه به نمایش درمی‌آید. جس آیزنبرگ، مورگان فریمن و وودی هارلسون در فیلم سینمایی «حالا می‌بینی» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه دو

امروز: ساعت 9، صبح روز بعد‌/‌ ساعت 23 و 30، مسیر روشن

فردا: ساعت 9، بچه خرس‌های قطبی‌/‌ ساعت 17 و 30، ابابیل

انیمیشن سینمایی «صبح روز بعد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رابرت زمکیس، امروز ساعت 9 از شبکه دو پخش می‌شود. این شبکه فیلم تلویزیونی «مسیر روشن» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسن آخوندپور را برای امروز ساعت 23 و 30 دقیقه در نظر گرفته است.

داستان فیلم با بازی سام درخشانی، حسین سلیمانی، زهره حمیدی و سمانه پاکدل درباره وحید، یک بسیجی و منجم است که بتازگی کشف بزرگی کرده است.

انیمیشن «بچه خرس‌های قطبی» به کارگردانی چی کائو کاتسوئی و تهیه‌کنندگی مشترک ساتوشی ایتو و تاشئو نیشیگاکی، فردا ساعت 9 از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «ابابیل» به کارگردانی جواد مزدآبادی هم فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از این شبکه به نمایش درمی‌آید.

شبنم قلی‌خانی، نیلوفر شهیدی، رحیم نوروزی و ایمان صفا در فیلم تلویزیونی «ابابیل» بازی کرده‌اند.

شبکه سه

امروز: 30 دقیقه بامداد، شبکه سری‌/‌ ساعت 10، مرگ پلنگ

فردا: 30 دقیقه بامداد، مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز‌/‌ ساعت 10 و 20، نورمن در فضا‌/‌ ساعت 16، پدر عروس‌/‌ ساعت 19 و 15، یک دقیقه و 11 ثانیه

فیلم سینمایی «شبکه سری» به کارگردانی ژوزف ویلزمیر، 30 دقیقه بامداد امروز از شبکه سه پخش می‌شود.

کاترینا بوهم و هنیز هوئینگ در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «مرگ پلنگ» به کارگردانی فریبرز صالح هم امروز ساعت 10 از این شبکه بازپخش می‌شود. فرخ حیدری، فرامرز قریبیان و شهلا ریاحی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» به کارگردانی مارکوب، 30 دقیقه بامداد فردا از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. اندریو گارفیلد و اما استون در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «نورمن در فضا» به کارگردانی روبرت آشر هم فردا ساعت 10 و 20 دقیقه در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است.

در این فیلم نورمن ویزدوم و ای آن هانتر نقش‌های اصلی را بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «پدر عروس» به کارگردانی راوی چوپرا هم برای فردا ساعت 16 در نظر گرفته شده است.

آمیتا باچان و سلمان خان در فیلم سینمایی «پدر عروس» محصول سال 2006 هند به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «یک دقیقه و 11 ثانیه» به کارگردانی شهرام فکری هم فردا ساعت 19 و 15 دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید.

شبکه چهار

امروز: ساعت 15، پریشانی

فردا: ساعت 12، ماهی بزرگ/ ساعت 20 و 30، دوازده

فیلم سینمایی«پریشانی» به کارگردانی علی توکل‌نیا، امروز ساعت 15 از شبکه چهار بازپخش می‌شود.

مریلا زارعی، شهراد وثوقی، عسگر قدس، بهروز خوش‌فطرت و خسرو جوادی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «ماهی بزرگ» به کارگردانی تیم برتن هم فردا ساعت 12 از شبکه چهار به نمایش درمی‌آید. ایوان مگره گور، آلبرت فینی و بیلی کروداپ در فیلم سینمایی «ماهی بزرگ» محصول سال 2003 آمریکا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «دوازده» به کارگردانی نیکیتا میخالکف، محصول سال2004 روسیه، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» از این شبکه پخش می‌شود.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13 و 30، آدم‌برفی‌ها

فردا: ساعت 9، صخره مرجانی2/ ساعت 13 و 30، لطفا دور نزنیم/ ساعت21 و 30، مستر بین پلیس می‌شود

فیلم سینمایی «آدم‌برفی‌ها» به کارگردانی رابرت کربسون، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود. این فیلم با بازی رابی کولمن، بابی جی. تامسون و کریستین مارتین محصول سال 2011 آمریکاست.

فیلم سینمایی «احمق و احمق‌تر» به کارگردانی پیتر فارلی، امروز ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید. جیم کری، جف دنیلز و لورن هالی در فیلم سینمایی «احمق و احمق‌تر» محصول سال 1994 آمریکا بازی کرده‌اند.

انیمیشن «صخره مرجانی2» به کارگردانی مارک ای. زد. دیپه، فردا ساعت 9 از شبکه تهران پخش می‌شود.

شبکه تهران فیلم تلویزیونی «لطفا دور نزنیم» به کارگردانی مهدی مظلومی را هم برای فردا ساعت 13 و 30 دقیقه در نظر گرفته است.

محمد کاسبی، مهران رجبی، محمدرضا هدایتی و آناهیتا همتی بازیگران «لطفا دور نزنیم» هستند.

فیلم سینمایی «مستر بین پلیس می‌شود» به کارگردانی اولیور پارکر، فردا ساعت21 و 30 دقیقه از این شبکه به نمایش درمی‌آید. روان اتگینسون، گیلیئن اندرسون و روساموند پیکو دومینیک وست در فیلم سینمایی «مستر بین پلیس می‌شود» محصول سال 2011 آمریکا، فرانسه و انگلیس بازی کرده‌اند.

شبکه شما

امروز: ساعت 23، به دام افتاده

فردا: ساعت 13 و 30، صبح فرشته

فیلم تلویزیونی «به دام افتاده» به کارگردانی سعید کاشفی و تهیه کنندگی سعید مرادی، امروز ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود. مجید یاسر، عباس جمشیدی و بهار ذوالفقاری در فیلم تلویزیونی «به دام افتاده» مرکز گلستان ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «صبح فرشته» به کارگردانی امیر جاودانی هم فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از این شبکه پخش می‌شود.

این فیلم تلویزیونی به تهیه‌کنندگی مهرداد نقیبی و اسماعیل مقصودی ساخته شده است.

شبکه قرآن و معارف

فیلم تلویزیونی «در انتظار صبح» به کارگردانی سیدرحیم حسینی فردا ساعت 15 از شبکه قرآن و معارف پخش می‌شود. میرطاهر مظلومی، مهرداد ضیایی، شیوا ابراهیمی و نقی سیف‌ جمالی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه آموزش

فیلم تلویزیونی «زنده‌باد میهن» به کارگردانی غلامرضا اسحاقی، فردا ساعت 10 از شبکه آموزش به نمایش درمی‌آید. جهانگیر الماسی، بهزاد خداویسی و رحیم آشوری بازیگران این فیلم هستند.

شبکه پویا

امروز: ساعت 20، عصر یخبندان1

فردا: ساعت 20، دامبو

انیمیشن «عصر یخبندان1» امروز ساعت 20 از شبکه پویا پخش می‌شود. این شبکه انیمیشن سینمایی «دامبو» را برای فردا ساعت 20 در جدول پخش خود قرار داده است.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «دردسر هری»، «درهم و برهم»، «کلاف سردرگم» و «بازگشت چن ژن» فردا ساعت 14، 17، 20 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها