قاتل برادر در محل جنایت مخفی شده بود

مرد شیشه‌ای که برادرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، با تیزهوشی همسایه‌ها دستگیر شد.
کد خبر: ۷۵۱۰۰۹

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهریار تماس گرفت و از زخمی شدن مرد چهل‌و‌دو ساله همسایه در شهرک اندیشه خبر داد.

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی با اطلاع از این موضوع به محل موردنظر اعزام شده و مشاهده کردند مرد میانسال بر اثر اصابت ضربه‌های متعدد چاقو زخمی شده و مقابل یک ساختمان مسکونی افتاده است.

بنابراین از طریق امدادگران اورژانس که در محل حاضر شده بودند، مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد، اما به‌دلیل شدت خونریزی جان سپرد. با تشکیل پرونده و به دستور بازپرس حمید حیدری کشیک ویژه قتل دادسرای شهریار، جسد مرد میانسال به پزشکی قانونی منتقل شد. بررسی‌ها در محل کشف جسد نشان داد، مقتول در داخل خانه درگیر شده و قصد داشته با حضور در خیابان درخواست کمک کند.

در این مرحله کارآگاهان به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند که آنها مدعی شدند، زمانی که قصد وارد شدن به ساختمان را داشته‌اند، مرد همسایه را در حالی که زخمی بوده در خیابان پیدا کرده‌اند و از این که چه کسی مرتکب این جنایت شده بی‌اطلاع هستند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد مرد میانسال به تنهایی در آنجا زندگی می‌کرده و هرازگاهی برادرش به دیدن او می‌آمده است.

ماموران با ثبت اظهارات همسایه‌ها، به برادر مقتول مشکوک شده و او به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار گرفت. در حالی که ماموران در جستجوی وی بودند، همسایه‌ها در تماس با پلیس اعلام کردند سر و صداهایی ازخانه مقتول شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد فردی آنجاست.

کارآگاهان جنایی با هماهنگی قضایی وارد خانه مورد نظر شده و مشاهده کردند مردی که در تعقیبش هستند در گوشه‌ای از خانه نشسته و همه جا را به‌هم ریخته و از ماموران می‌خواهد تا او را به اتهام قتل برادرش دستگیر کنند.

کارآگاهان با دستگیری متهم او را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی غرب استان تهران منتقل کردند. متهم در بازجویی‌ها گفت: من و برادرم هر دو شیشه مصرف می‌کردیم. در این اواخر نیز بر سر مسائل مختلف با هم درگیر بودیم و همیشه دعوایمان می‌شد. روز حادثه نیز شیشه مصرف کردم و یک ساعت بعد نفهمیدم چطور شد با برداشتن چاقوی آشپزخانه، به او حمله کردم. اولین ضربه را که به برادرم زدم او از دستم فرار کرد و می‌خواست از خانه خارج شود که راهش را سد کرده و سه ضربه دیگر به وی زدم. او را در حالی که زخمی شده بود از خانه خارج کردم، بعد هم وارد خانه شده و در را قفل کرده و در آنجا مخفی شدم.

با ثبت اظهارات متهم، برای او از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار قرار قانونی صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها