فیلم کمپ ایکس ری که محصول آمریکاست مدتی قبل در آمریکا و اروپا اکران شده و قرار است بزودی در ایران نیز روی پرده برود. دست اندکاران این فیلم آن را به فارسی دوبله کرده اند تا مخاطبان فیلم در ایران نسخه ای متفاوت از آنچه که تاکنون وارد بازار شده است را تماشا کنند.
کد خبر: ۷۵۰۳۲۳
نگار جواهریان جای کریستین استوارت حرف زد
نکته جالب اینجاست که به جای کریستین استوارت، نگار جواهریان حرف زده و پیمان معادی نیز دوبله شخصیت خودش (علی) را برعهده داشته است. ظاهرا مقدمات اکران این فیلم در ایران فراهم شده تا «کمپ ایکس ری» با کمترین حذفیات روی پرده برود.فیلمی که گفته می شود تا یکی دو هفته آینده در چند سینمای تهران اکران عمومی خواهد شد.

کریستین استوارت و پیمان معادی نقش های اصلی این فیلم را بازی کرده اند. در «کمپ ایکس ری» استوارت نقش دختر جوانی را بازی میکند که برای فرار از شهر کوچک محل زندگیاش به ارتش پناه میبرد غافل از این که به جای عراق از گوانتانامو سر درآورده است.

او که خاطره خوشی از مسلمانان ندارد و توسط آنان مورد آزار و اذیت قرار گرفته با مردی به نام علی که هشت سال است در زندان گوانتانامو زندانی است آشنا میشود و رابطهای عجیب میان آن دو شکل میگیرد. ایفاگر نقش علی، پیمان معادی است که بازی اش مورد تحسین منتقدان آمریکایی قرار گرفته است. این فیلم اولین تجربه پیتر ساتلر در مقام کارگردان است.

همچنین فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در پاسخ به خبرگزاری مهر در باره خبراکران فیم "کمپ ایکس ری" در سینماهای ایران گفت: هیچ درخواست قراردادی برای اکران این فیلم در سینماهای کشور به دست ما نرسیده است. (بانی فیلم)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها