به اعتقاد این بازیگر پیشکسوت هنرمند باید نوکر و کلفت مردم باشد

جمشید مشایخی: با سرطان مبارزه کردم و شکستش دادم

پخش سریال‌های گاوصندوق به کارگردانی مازیار میری، هزاردستان ساخته زنده‌یاد علی حاتمی و روزهای بد به در به کارگردانی سعید آقاخانی از دوم دی ماه از شبکه‌ آی‌فیلم آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۵۰۲۷۹
«هزاردستان» به آی‌فیلم رسید

سریال گاو صندوق به تهیه‌کنندگی مصطفی عزیزی از دوشنبه دوم دی ساعت 19 و 30 دقیقه از شبکه‌ ‌آی‌فیلم پخش می‌شود. در این سریال رضا بابک، سیروس گرجستانی، فرهاد اصلانی، افشین هاشمی، سیامک صفری، آزاده صمدی، سروش صحت، بهاره رهنما و حمید ابراهیمی بازی کرده‌اند و در خلاصه داستان آمده است: در گاوصندوق خانه غلامحسین پروانه، جواهری گرانقیمت به امانت گذاشته شده که چند نفر تصمیم به سرقت آن دارند. یکی از آنها جوانی شهرستانی به نام غلامرضاست که برای این کار از طرف یک گروه مامور شده است. او برای دسترسی به گاوصندوق، در مجتمع محل سکونت پروانه، اقدام به اجاره یک آپارتمان می‌کند و بتدریج عاشق دختر آقای پروانه می‌شود.

سریال تلویزیونی روزهای بد به در به نویسندگی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام و بازی هومن برق‌نورد، مریم امیرجلالی، مهران رجبی و بیژن بنفشه‌خواه از دوم دی ساعت 20 و 30 دقیقه پخش می‌شود. این سریال داستان زندگی سرایدار مدرسه‌ای را روایت می‌کند که پس از 30 سال کار در آستانه بازنشستگی قرار دارد و باید خانه سرایداری را تخلیه کند. از سوی دیگر فرزند او در آستانه ازدواج است و قرار بوده مراسم عروسی‌اش در مدرسه برگزار شود و ....

پخش سریال هزاردستان به کارگردانی مرحوم علی حاتمی هم از دوشنبه دی ماه ساعت 21 و 30 دقیقه شروع می‌شود. این سریال به داستان زندگی رضا خوشنویس که شخصیتی تخیلی مبتنی بر شخصیتی تاریخی به‌نام کریم دواتگر است و نظریه توطئه‌ای مبنی بر دست داشتن شخصیتی به نام خان مظفر در وقایع پشت پرده سیاسی و اجتماعی ایران در دوران قاجار و پهلوی می‌پردازد. در سریال هزاردستان جمشید مشایخی، عزت‌الله انتظامی، داوود رشیدی، علی نصیریان، محمدعلی کشاورز، افسر اسدی، جهانگیر الماسی، محمد مطیع و اصغر همت بازی می‌کنند. (جام‌جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها