پلیس استرالیا از به گروگان گرفته شدن چند نفر در یک کافه در سیدنی خبر داد .گروگانگیران پرچم داعش را به همراه داشته‌اند.
کد خبر: ۷۴۹۴۰۸
داعش به سیدنی رسید

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری رویترز، تلویزیون استرالیا چند نفر را نشان داد که افرادی آنها را مجبور می کنند پرچمی سیاه با یک نوشته سفید عربی روی آن را از پنجره نشان دهند. این مسئله نگرانی هایی را بوجود می آورد مبنی بر اینکه ممکن است این حمله باتروریستهای داعش مرتبط باشد.

پلیس استرالیا تایید کرد درگیر « حادثه ای مسلحانه» در رستورانی در شهر سیدنی است، جایی که رسانه‌ها اعلام کردند افراد مسلح گروهی از مردم را گروگان گرفته‌اند.

پلیس نیو ساوت ولز در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای ویژه در تلاش برای برقراری تماس با افراد گروگان گرفته شده هستند.همچنین به مردم در نزدیکی منطقه حادثه گروگانگیری توصیه شده است در خانه بمانند و به فعالیت های عادی خود در شهر ادامه دهند.

تونی ابوت نخست وزیر استرالیا گفت: پس از گزارش حادثه گروگانگیری روز دوشنبه در رستورانی در شهر سیدنی کمیته امنیت ملی را گردهم آورد تا در این زمینه گفتگو کنند.

وی احتمال داد گروگان گیری در این کشور انگیزه های سیاسی داشته باشد.

دفتر نخست وزیری استرالیا در بیانیه‌ای اعلام کرد بدیهی است این یک حادثه نگران کننده است، اما همه مردم استرالیا باید اطمینان داشته باشند که دستگاه های امنیتی و نیروهای انتظامی این کشور به خوبی آموزش دیده و مجهز هستند و به گونه‌ای مناسب و حرفه‌ای به این مسئله واکنش نشان خواهند داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
۰
۰
داعش را بوجود اوردن برای اسلام ستیزی و بد جلوه دادن اسلام
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها