سازمان موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد: دستکم 16 عنصر تروریست داعش طی دو حمله نیروهای حمایت مردمی کرد در حومه شهر راس العین از توابع استان حسکه سوریه به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۷۴۹۱۰۱
هلاکت 16 تروریست داعش در سوریه

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز عربی، بر اثر دو انفجار که دو موضع مهم داعش را هدف قرار داده بود 16 تروریست داعشی به هلاکت رسیدند و تاکنون اطلاعاتی دقیقی از شمار قربانیان جنگجویان کرد به دست نرسیده است.

استان حسکه در شمال شرقی سوریه در نزدیکی مرز ترکیه قرار دارد که شمار زیادی از ساکنان این استان به دلیل جنگ مداوم بیش از 3 سال ونیم است که مجبور به ترک این منطقه شده اند.

دیده بان حقوق بشر سوریه همچنین اعلام کرد: در شهر عین العرب (کوبانی) درگیری جدیدی میان جنگجویان کرد مدافع این شهر و تروریست های داعش که سه ماه است برای تسلط بر این شهر تلاش می کنند، درگرفت.

گروهک تروریستی داعش از 16 سپتامبر (25 شهریور) گذشته در تلاش برای تسلط بر شهر کوبانی است و در مقابل نیز جنگجویان کرد با دفاع از این شهر، پیشروی داعش به سمت آن را متوقف کرده اند.

گروهک تروریستی داعش به کمک کشورهای غربی - عربی بخش هایی از سوریه و عراق را به تصرف خود درآورده اند.

ارتش سوریه نیز روز گذشته شماری از تروریست های داعش را در مناطق الشدادی و الهول در نزدیک الحسکه و منطقه تل حمیس در حومه قامشلی به هلاکت رساند.

گروههای مسلح و تروریستی همچون داعش که با حمایت غرب و برخی از کشورهای همپیمان آمریکا در منطقه ایجاد شده اند، جنایات هولناکی را از ابتدای بحران این کشور از مارس 2011 در سوریه مرتکب شدند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها