متهمان تاکنون به 7 فقره انواع سر‌قت مسلحانه اعتراف کرده اند

کشف سرقت کیف پر از طلا با دستگیری سارقان مسلح

اعضای باند سارقان مسلح که کیف پر از جواهرات را سرقت کرده بودند، در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۴۸۹۵۱
کشف سرقت کیف پر از طلا با دستگیری سارقان مسلح

به گزارش جام جم، سرهنگ غلامرضا اربابی، فرمانده انتظامی شهرستان خاش، در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت مسلحانه که باعث ایجاد نارضایتی در بین مردم شده بود، تیمی از کارآگاهان تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و در بررسی‌های خود ردپای یک مجرم سابقه دار را در این سرقت‌ها شناسایی کردند. این متهم دارای چند فقره سابقه کیفری از جمله سرقت و زورگیری بود.

وی افزود: پاتوق‌های احتمالی متهم در سطح شهر شناسایی شد و کارآگاهان این محل‌ها را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند و موفق شدند روز جمعه متهم سابقه دار را دستگیر کنند. سارق مسلح پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌ها به هفت فقره سرقت مسلحانه خانه، گوشی تلفن همراه، وجه نقد، خودرو و سرقت کیف دستی حامل یک کیلو و پانصد گرم طلا در این شهرستان با همکاری چهار نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به این‌که کارآگاهان پلیس در ادامه رسیدگی به این پرونده پس از شناسایی مخفیگاه سارقان دیگر اعضای این باند را طی چند عملیات جداگانه و همزمان دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از پایان تحقیقات از طریق صدور قرار مرجع قضایی، روانه زندان شدند.

وی درباره نحوه سرقت کیف پراز طلا نیز گفت: متهمان با شناسایی فرد طلافروش سد راه او شده و با تهدید، کیف پر از طلا را از او سرقت کرده بودند.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها