جام جم ورزشی: حمیدرضا سیاسی به دلیل لغو یکطرفه قرارداد و طبق ماده یک قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری مصوب سال ۱۳۶۷ مجمع تشخیص مصلحت نظام و قانون مجازات انتقال راجع به مال غیرمصوب فروردین ۱۳۸۰ به زندان رفت.
کد خبر: ۷۴۷۹۸۷
چرا مدیران پرسپولیس زندانی می شوند؟!

حمیدرضا سیاسی به دلیل لغو یکطرفه قرارداد و طبق ماده یک قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری مصوب سال ۱۳۶۷ مجمع تشخیص مصلحت نظام و قانون مجازات انتقال راجع به مال غیرمصوب فروردین ۱۳۸۰ به زندان رفت. شاکی اصلی این پرونده، شرکت بهنام پیشروی کیش بود و برای دادخواهی تصمیم به زندانی کردن سیاسی گرفت.

این مسائل برای سیاسی به غیر از مجازات حبس یک ماهه (البته اگر تا آن زمان تکلیف این پرونده مشخص نشود) دردسرهای دیگری نیز در پی خواهد داشت. اولین مسئله، بحث از دست دادن مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است. طبق آخرین اخبار که از یک منبع موثق نزدیک به وزارت ورزش به دست‌مان رسید، سیاسی در صورت بازگشت از زندان، صندلی مدیرعاملی پرسپولیس را از دست داده و باید ‌فرد دیگری را جای خود ببیند.

البته در همین مدت هم این اتفاق افتاده و هیأت‌مدیره جدید پرسپولیس شامل حسین کلانی، جعفر کاشانی و مهدی خواجه‌وند (مونسان دیگر علاقه زیادی به حضور پررنگ در جلسات نشان نمی‌دهد، سیاسی هم در زندان است) یک ‌فرد دیگر بین خودشان را به عنوان جانشین مدیرعامل انتخاب کرده‌اند تا کارهای مدیریتی باشگاه را پیش ببرد. با این حال سیاسی برگردد، باید از باشگاه پرسپولیس جدا شود و امکان ادامه همکاری این باشگاه با سیاسی، بسیار کم است.

از طرف دیگر حمید درخشان که مطمئن بود به خاطر پیروزی در دربی تا پایان فصل بیمه است و هیچ‌کس حق ندارد او را از مربیگری در پرسپولیس خلع کند نیز در تیررس تغییرات قرار گرفته است. درخشان به خاطر نتایج نه‌چندان خوب طی هفته‌های اخیر مورد انتقاد پیشکسوتان قرار گرفته و همین مسئله، پایه‌های ماندن او را تضعیف می‌کند. به خصوص که مهم‌ترین حامی درخشان یعنی سیاسی در صورت بازگشت نیز پستی در پرسپولیس نخواهد داشت و باشگاه باید به انتخاب مدیرعامل دیگری فکر کند.

سؤال هواداران پرسپولیس
چرا مدیران پرسپولیس به زندان می‌افتند؟!

حمیدرضا سیاسی حداقل چهارمین مدیرعامل پرسپولیس است که راهی زندان می‌شود و کارش به دادگاه و ... می‌افتد. اینکه چقدر از این دادگاهی شدن‌ها و زندان رفتن‌ها به فوتبال ربط دارد را نمی‌دانیم اما مردم و هواداران پرسپولیس می‌پرسند چرا بیشتر این اتفاقات در پرسپولیس می‌افتد و در سایر تیم‌ها خبرهای این‌چنینی کمتر است. اگر سعید شیرینی را هم جزو بدنه مدیریتی سابق پرسپولیس قلمداد کنیم، باید بگوییم طی ۷، ۸ سال گذشته ۵ مدیر پرسپولیسی راهی زندان شده‌اند و از این حیث قرمزها صاحب یک رکورد هستند که بعید است حالاحالاها شکسته شود. به اینکه چه تعداد از این مدیران حق‌شان بوده راهی زندان شوند، کاری نداریم چون رئیس دادگاه‌ها باید قضاوت کنند که می‌کنند اما واقعاً کسی نمی‌داند چرا فقط مدیران پرسپولیس زندانی می‌شوند و به دردسر می‌افتند. (خبر ورزشی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها