مردم برای انوشیروان ارجمند دعا کنند

ابراز نگرانی داریوش ارجمند از وضعیت برادرش

داریوش ارجمند - بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون - به شدت از وضعیت جسمی بردارش - انوشیروان ارجمند - ابراز ناراحتی و نگرانی کرد.
کد خبر: ۷۴۷۶۲۷
ابراز نگرانی داریوش ارجمند از وضعیت برادرش

انوشیروان ارجمند - بازیگر پیشکسوت - 9 آذر ماه، به دلیل عارضه قلبی راهی بیمارستان شد و اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان پارسیان تحت مراقبت است.

داریوش ارجمند در گفت‌وگویی کوتاه فقط از مردم خواست که برای برادرش دعا کنند.

وی افزود: همه چیز به خواست خدا بستگی دارد و من الان در شرایطی هستم که نمی‌توانم هیچ بگویم؛ فقط به شدت ناراحت هستم و برای برادرم دعا می‌کنم.

در پی این گفت‌وگو، برزو ارجمند - فرزند انوشیروان ارجمند - در یک تماس کوتاه تلفنی اعلام کرد که پدرش همچنان ممنوع‌الملاقات است و از مردم خواست که برای او دعا کنند.

یکی از پرستاران بخش سی‌سی‌یو بیمارستان پارسیان درخصوص حال عمومی انوشیروان ارجمند گفت: آقای ارجمند حال خیلی خوبی ندارند و اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. بهبودی حال ایشان فقط با خداست؛ برایش دعا کنید.

انوشیروان ارجمند تاکنون در سریال‌هایی چون «مختارنامه»، «امام علی (ع)»، «روزی روزگاری» و «پنجمین خورشید» بازی کرده است. «دوئل»، «قاعده بازی»، «صبحانه‌ای برای دو نفر» و «محیا» نیز از کارهای این بازیگر پیشکسوت در حوزه سینماست. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
۰
۰
اَللّهُمَّ اشْفِ كُلَّ مَریضٍ

نیازمندی ها