به بهانه 14 آذر سالگرد تاسیس این شبکه پرمخاطب

مروری بر 20 سال برنامه‌های ماندگار شبکه 3

پخش سریال تلویزیونی «رخصت» به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی و تهیه‌کنندگی احمد دیری از امشب از شبکه قرآن پخش می‌شود و بازپخش آن از فردا ساعت 19 و 45 دقیقه هر شب از شبکه سه آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۷۴۷۱۲۹
سریال«رخصت» از شبکه‌های قرآن و 3

این سریال در 13 قسمت 48 دقیقه‌ای تولید می‌شود و داستان مهندس چهل ساله‌ای به نام سعید است که در یک خانواده مذهبی بزرگ شده و زندگی کرده است. او تصور می‌کند تمام اعمال و رفتارش بر اساس دین است و همین طرز تفکر باعث غرورش شده است. سعید که فکر می‌کند همه مسائل دینی را خوب می‌داند و هیچ خطا و اشتباهی در این باره مرتکب نشده، ماه محرم بر اساس یک اتفاق و جریان غیرمنتظره در موقعیتی قرار می‌گیرد که ایمانش مورد آزمایش الهی قرار می‌گیرد.

در سریال رخصت یوسف مرادیان نقش سعید را به عهده دارد، عنایت بخشی نقش حاج اسدالله را بازی می‌کند، ثریا قاسمی ایفای نقش زهراسادات مادر سعید را به عهده دارد، نیما شاهرخ شاهی بازیگر نقش حمید است، مجید مشیری در نقش سالاری بازی می‌کند، مارال فرجاد نقش همسر سعید و بابک انصاری نقش شاهرخ را بازی می‌کنند.

خانه حاج سعید، حاج اسدالله، حسینیه، شرکت سعید، مدرسه، کافی شاپ و بیمارستان از لوکیشن‌های سریال رخصت است. فیلمنامه رخصت را فاطمه موسوی نوشته است.

صلح میرزایی کارگردانی فیلم‌ها و سریال‌هایی چون دختری به نام آهو، پنجره، یک جیب پر پول، دلداده و زندگی شیرین را در کارنامه دارد.

برخی عوامل سازنده سریال رخصت عبارتند از؛ فرشاد گل سفیدی تصویربردار، قاسم ترکاشوند طراح صحنه و لباس، زهره سیه‌پوش طراح گریم، رضا مهری تدوین، رضا خسروی آهنگساز و محمدجواد لسانی ناظر کیفی. (روابط عمومی شبکه قرآن)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها