نمایش هفت قسمتی در مکانی خلوت برگرفته از نوشته دوروتی هاکس، نویسنده انگلیسی به کارگردانی صدرالدین شجره امروز از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۴۶۵۶۷

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، داستان این نمایش مربوط به ماجرای یک نویسنده تند‌خو و خشنی است که مردم به دلیل اخلاق بد از وی گریزان هستند، ‌تا این‌که در یک روز اتفاقی برای خانمی می‌افتد که همه افراد به وی مظنون می‌شوند و...

این نمایش با تنظیم رادیویی فاطمه فروتن و با بازی توران مهرزاد، رضا عمرانی، فریبا متخصص، ناهید مسلمی، اسماعیل بختیاری، سعیده فرضی، مهرداد عشقیان، مهدی طهماسبی، محمد پورحسن، امیر بختیاری، احمد شمس‌آصف، نازنین مهیمنی، فریدون محرابی، فریبا طاهری، محمد آقامحمدی، سیما خوش‌چشم، نسرین صداقت‌زاده، راضیه مومیوند و به گویندگی مریم نشیبا و تعداد دیگری از هنرمندان مرکز هنرهای نمایشی رادیو هر شب ساعت 23 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

شباهنگ برای موسیقی بی‌کلام

برنامه «شباهنگ» رادیو تهران امشب ساعت 22 و 45 دقیقه با هدف معرفی فرهنگ بومی هر استان در قالب موسیقی بی‌کلام پخش می‌شود.این برنامه کاری از گروه فرهنگ و هنر رادیو تهران است که به تهیه‌کنندگی صادق داوری‌فر با هدف آشنایی با فضای موسیقی بی‌کلام و معرفی مشاهیر موسیقی پخش می‌شود. در این برنامه ضمن معرفی سازنده، مشخصات آهنگساز ارائه و قطعه‌ای از کار آنها نیز پخش می‌شود.

اعظم حبیبی، مهدی مجنونی و علیرضا فتحی‌پور راوی این برنامه هستند و نسیم‌السادات صباغان متن آن را نوشته است.

پیشرفت اسلامی در رادیو معارف

برنامه پیشرفت رادیو معارف امروز به تبیین چرایی، چیستی و چگونگی الگوی پیشرفت اسلامی می‌پردازد.

حجت‌الاسلام علی کشوری در این برنامه به بررسی موضوعاتی همچون هدایت نظام‌های ذهنی؛ پردازش موضوعات جهت‌ساز و لوازم پردازش موضوعات جهت‌ساز می‌پردازد.

این برنامه به سردبیری و تهیه‌کنندگی حمید علیخانی و اجرای مرتضی بهرامی‌خشنودی است که ساعت 18 پخش می‌شود. همچنین برنامه مجله روز رادیو معارف امروز ساعت 8 و 40 دقیقه با حضور جمشیدی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران به راهکارهای ارتقای علمی و معنوی دانشجویان می‌پردازد.

تاثیر عشق روی موج سلامت

برنامه «زندگی جاریست» رادیو سلامت امروز به تاثیر بیان احساسات در ایجاد عشق بین همسران اختصاص دارد.

این برنامه کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت، از ساعت 10و20 دقیقه با حضور بهرامی، روان‌شناس به بررسی تاثیر احساسات مثبت و منفی در ایجاد عشق بین همسران می‌پردازد.برنامه «پشت پلک صبح» به تهیه‌کنندگی حسین فنایی و گویندگی مصطفی مصطفوی، کاری از گروه سلامت اجتماعی از ساعت 12و30 دقیقه بامداد با حضور فرضی، روان‌شناس به این پرسش که چقدر برای همدیگر وقت می‌گذاریم؟ پاسخ می‌دهد.

ورزش و دانشگاه از رادیو ورزش

ویژه برنامه «ورزش و دانشگاه» کاری از گروه مسابقات رادیو ورزش است که به مناسبت روز دانشجو از این شبکه پخش می‌شود.این برنامه با حضور مهرزاد حمیدی، رئیس فدراسیون ورزش‌های ملی دانشگاهی امروز ساعت 15 به بررسی ساختار و فعالیت‌های ورزش‌های دانشگاهی می‌پردازد.

برنامه «قند پهلو» رادیو ورزش هم امروز ساعت 12 و 30 دقیقه با رویکرد طنز به برگزاری بازی‌های جام حذفی می‌پردازد.

برنامه رادیو اقتصاد برای زعفران

برنامه «اقتصاد کشاورزی و توسعه» رادیو اقتصاد امروز موضوع لزوم اجرایی شدن طرح جامع زعفران را بررسی می‌کند.

بهزاد صادقی، مشاور عالی شورای ملی زعفران ایران در این برنامه به مبحث لزوم اجرایی شدن طرح جامع زعفران خواهد پرداخت. فریدون گل‌افرا، سردبیر یکی از مجلات کشاورزی درباره بحران آب در کشاورزی و راه‌های مقابله با آن صحبت می‌کند. این برنامه ساعت 11 پخش می‌شود. برنامه برش اقتصادی رادیو اقتصاد امشب ساعت 21 به موضوع اقتصاددانان جهان می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها