5 ویژگی که دوست داریم آیپد پرو داشته باشد

5 انتظار کاربران از آیپد جدید

موجودیت چنین دستگاهی هنوز با حدس و گمان همراه است ولی شایعات نشان می‌دهد که این دستگاه 12.2 اینچی از صفحه‌نمایش رتینا اچ‌دی بهره خواهد برد. قلب تپنده آن پردازشگر A9 است و ابعادی نازک‌تر به همراه 4 اسپیکر خواهد داشت.
کد خبر: ۷۴۶۳۰۹
5 انتظار کاربران از آیپد جدید

جام جم کلیک: یکی از شایعاتی که این روزها بر سر زبان‌ها افتاده است تولید آیپد پرو است که امیدواریم در سال 2015 رونمایی شود.

موجودیت چنین دستگاهی هنوز با حدس و گمان همراه است ولی شایعات نشان می‌دهد که این دستگاه 12.2 اینچی از صفحه‌نمایش رتینا اچ‌دی بهره خواهد برد. قلب تپنده آن پردازشگر A9 است و ابعادی نازک‌تر به همراه 4 اسپیکر خواهد داشت.

این طور که معلوم است انتظارات از آیپد پرو در حد بالایی است و شرکت اپل باید به نیاز کاربران خود پاسخ دهد.

5 ویژگی اساسی که کاربران دوست دارند در آیپد پرو شاهد آن باشند به شرح زیر است:

  1. قابلیت اجرای همزمان چند برنامه واقعی (مالتی تسکینگ):

یکی از ویژگی های تبلت های مایکروسافت و سامسونگ و بعضی دیگر از تولیدکنندگان، امکان اجرای چند برنامه در آن واحد است. به عنوان مثال همزمان با پخش فیلم در تبلت صفحه به 2 نیم تبدیل می شود و شما می توانید ایمیل های خود را نیز بررسی کنید.

این امکان در حال حاضر در ios وجود ندارد و این سیستم عامل برای انجام این کار نیازمند به‌روزرسانی است.

  1. ارائه صفحه‌کلید اختصاصی اپل:

تا به حال صفحه‌کلیدهای گوناگونی توسط شرکت های مختلف برای آیپد ارائه گردیده‌اند که با استفاده از بلوتوث با آن ارتباط برقرار می‌کنند. ولی ما امیدواریم که شرکت اپل دست به تولید صفحه‌کلید آلومینیومی با دوام و شیکی بزند که صرفاً جهت این محصولات ساخته شده است و نیاز کاربران را به بهترین نحو برآورده سازد.

  1. پشتیبانی از امکان استفاده از حسگر لمسی چند کاربر برای یک دستگاه

یکی از ویژگی های نسخه جدید آندروید آبنبات چوبی این است که شما و دوستانتان می توانید از یک گوشی همراه و یا تبلت استفاده نمایید. این امکان بدین صورت است که رمز عبور لمسی را برای چند نفر تنظیم می‌کنید تا آنها به راحتی بتوانند از یک تبلت استفاده کنند.

کمبود چنین قابلیتی در آیپد به شدت احساس می شود.

  1. لطفا حاشیه دور آیپد را نازک کنید.

یکی از مشکلات پیش روی طراحان تبلت حاشیه دور صفحه نمایش آنها است. بسیاری از تولید کنندگان مانند ال‌جی توانسته اند این مشکل را بخوبی حل کنند ولی اپل هنوز هم با آن دست به گریبان است. شاید این مسئله بخاطر دکمه Home در قسمت پایین صفحه نمایش باشد.

  1. آیپد پرو مجهز به سیستم عامل OS X Yosemite

ما می دانیم که اپل به این زودی ها قصد یکسان سازی سیستم عامل آیپد و کامپیوترهایش را ندارد ولی آرزو بر جوانان عیب نیست!

ما دوست داریم این آیپد قابلیت اجرای سیستم عامل یوسمیت را داشته باشد. با وجود اینکه iOS8 بسیار جذاب و شیک است ولی اگر قرار باشد با این آیپد کارهای حرفه ای انجام شود به صفحه‌کلید و ماوس احتیاج خواهد شد و فقط یک سیستم عامل پیچیده همانند یوسمیت از عهده چنین کاری برخواهد آمد.

در یک کلام، علاقه‌مندان به آیپد پرو معتقدند که یا چنین تبلتی تولید نخواهد شد و یا اگر تولید می‌شود این کمبودها را نداشته باشد.

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها