برنامه «ساعت تندرستی» رادیو تهران امروز با موضوع مشاوره بهداشت فردی و اجتماعی پخش می‌شود. این برنامه کاری از گروه ورزش و سلامت رادیو تهران است که ساعت 10 پخش می‌شود و شنوندگان می‌توانند سوالات و مسائل خود را در زمینه بهداشت فردی و اجتماعی با متخصص برنامه در میان بگذارند.
کد خبر: ۷۴۶۱۱۷

نمایش سفر به اوج در رادیو معارف

نمایش رادیویی «سفر به اوج» با نگاهی به زندگی حکیم ملاصدرا در قالب برنامه باغ تماشا در پنج قسمت از رادیو معارف پخش می‌شود.

این نمایش رادیویی را ماهداد توکلی تهیه‌کرده و همایون ایرانی‌پور کارگردانی آن را به عهده دارد و غلامرضا کاووسی متن آن را نوشته است.

اولین قسمت این نمایش از امروز ساعت 18 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود. همچنین برنامه حیات طیبه به سردبیری و تهیه‌کنندگی خرم‌نژاد و گویندگی حسین حیدری امروز ساعت 15 و 30 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود. برنامه شناخت هم امشب ساعت 20 و 15 دقیقه در رادیو معارف به شرح و بررسی زیارت جامعه کبیره امام هادی (ع) می‌پردازد.

صدرالدین شجره به چهل سالگی پیوست

صدرالدین شجره مهمان امروز برنامه چهل سالگی رادیو نمایش است.

این برنامه به تهیه‌کنندگی و سردبیری عمار خطی و اجرای احسان کرمی ساعت 16 از رادیو نمایش پخش می‌شود و امروز میزبان صدرالدین شجره کارگردان و نویسنده رادیو است.

زندگی مشترک در خیابان بهبودی

برنامه خیابان بهبودی رادیو سلامت امروز به موضوع توانایی حل مسأله در زندگی مشترک اختصاص دارد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی سیما غفاری و گویندگی مصطفی مصطفوی امروز باحضور میناپورفرخ، روان‌شناس از ساعت 17 و 15 دقیقه به موضوع توانایی حل مساله در زندگی مشترک می‌پردازد.

برنامه «مردم و سلامت» گروه سلامت اجتماعی نیز ساعت 12و20 دقیقه با حضور سیدوحید حسینی چگونگی اجرایی شدن طرح جایگزینی موتورسیکلت برقی به جای بنزینی را بررسی می‌کند.

بنزین روی خط مثلث اقتصادی

برنامه «مثلث اقتصادی» رادیو اقتصاد امروز به مقوله حذف بنزین معمولی از جایگاه‌ها می‌پردازد.

ناصر رئیسی، رئیس اتحادیه جایگاه‌داران بنزین در این برنامه راجع به موضوع حذف بنزین معمولی از جایگاه‌ها صحبت خواهد کرد و ابراهیم جمیلی، رئیس خانه اقتصاد ایران به نقش تشکل‌ها در انتخابات اتاق بازرگانی ایران می‌پردازد. این برنامه ساعت 9 پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها