حسین محمدزاده از قم: من یک مودم ADSL مدل دی‌لینک 2750u دارم که با کابل به رایانه متصل شده و از اینترنت استفاده می‌کنم. رایانه‌ من مجهز به ویندوز 8.1 است و فاقد کارت شبکه‌ وای ـ‌ ‌فای. می‌خواهم بدانم آیا می‌توان این مودم را به کمک امواج وای‌ ـ‌ فای برای ارسال و دریافت اطلاعات میان دستگاه‌های دیگر استفاده کرد؟
کد خبر: ۷۴۵۹۵۶
پرسش و پاسخ: قابلیت وای‌فای مودم ADSL

حسین محمدزاده از قم: من یک مودم ADSL مدل دیلینک 2750u دارم که با کابل به رایانه متصل شده و از اینترنت استفاده میکنم. رایانه من مجهز به ویندوز 8.1 است و فاقد کارت شبکه وای ـ فای. میخواهم بدانم آیا میتوان این مودم را به کمک امواج وای ـ فای برای ارسال و دریافت اطلاعات میان دستگاههای دیگر استفاده کرد؟

پاسخ جام جم کلیک: خوشبختانه مودمی که از آن استفاده میکنید مجهز به قابلیت وای ـ فای است و علاوه بر این از سرویس ذخیرهسازی یا Storage نیز پشتیبانی میکند. شما میتوانید با مراجعه به تنظیمات مودم و مشخص کردن گزینههای لازم برای اتصال به دستگاه بهصورت وایرلس، توسط هر دستگاهی به مودم متصل شوید. (بهعنوان مثال توسط تلفن همراه، تبلت، لپتاپ و دیگر تجهیزات مجهز به کارت شبکه وای ـ فای) با اتصال دستگاهها به مودم، تمام آنها اعم از دستگاههایی که به وسیله کابل به مودم وصل شدهاندو دستگاههایی که بهصورت وایرلس به مودم متصل هستند، در یک شبکه قرار خواهند گرفت و شما میتوانید براحتی با اشتراکگذاری فایلهای مورد نیاز به ارسال و دریافت اطلاعات در این شبکه بپردازید.

علاوه بر این میتوانید با اتصال یک هارد اکسترنال یا حافظه فلش به مودم و مشخص کردن تنظیمات لازم در بخش Storage Services، اطلاعات موردنظرتان را روی هارد یا فلش ذخیره و از طریق دستگاههای متصل به مودم از آنها استفاده کنید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی صبوری
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
۰
۰
سلام. چجوری مقدار آنتن دهی مودم وای فای رو افزایش بدم؟؟؟؟

نیازمندی ها