روشی برای تشویق مردم به کتابخوانی

کتاب‌هایتان را جا بگذارید + عکس

کد خبر: ۷۴۴۲۱۳

Aldiko Book Reader

قیمت: رایگان

سیستم عامل: اندروید

این کتابخوان الکترونیکی از بیشتر فرمت‌های ebook از جمله کتاب‌های Adobe DRM encrypted پشتیبانی می‌کند. بعضی از کاربران اندرویدی ممکن است اکنون با Aldiko آشنا باشند، زیرا این اپلیکیشن روی بعضی از دستگاه‌های اندرویدی به‌طور پیشفرض نصب است. این نرم‌افزار رابط کاربری ساده‌ای دارد. تعدادی گزینه شخصی‌سازی وجود دارد، اما بیشتر آنها فقط برای نمایش کتاب‌های الکترونیکی شما هستند. بنابراین می‌توانید آنهایی را که می‌توانند برای مبتدی‌ها مفید باشد، بخوانید. دسترسی به کتابفروشی‌های متعدد فقط یکی از ویژگی‌های این اپلیکیشن است.

Cool Reader

قیمت: رایگان

سیستم‌عامل: اندروید

این اپلیکیشن کاملا جامع است و برای کسانی مهیا شده که با کتابخوانی الکترونیکی آشنایی دارند. طرفداران نوپای این صنعت نیز می‌توانند یاد بگیرند چگونه از آن استفاده کنند، اما رابط کاربری آسانی ندارد. ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از قالب‌ها و گزینه‌های متنی مختلف باعث شده رابط کاربری آن کمی پیشرفته‌تر باشد. این نرم‌افزار موبایلی به هیچ فروشگاهی متصل نیست، بنابراین باید کتاب‌های خود را از فروشگاه‌های آنلاین دیگر بخرید و آنها را به این برنامه منتقل کنید. اگر با رابط کاربری آن آشنا شوید براحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

Kobo

قیمت: رایگان

سیستم‌عامل: اندروید و آی.او.اس

کبو یکی از کتابخوان‌های همه کاره است که با اپلیکیشن‌های کیندل آمازون، Barnes و Nobles’ Nook رقابت می‌کند. همان‌طور که از یک اپلیکیشن کتابخوان انتظار دارید، کبو تجربه کاملا یکپارچه‌ای را ارائه می‌کند و ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خلاقانه‌ای دارد. ناگفته نماند که اگر اکنون صاحب تعداد قابل توجهی کتاب الکترونیک هستید، برای خواندن آنها به دیگر کتابخوان‌های الکترونیکی نیاز دارید، اما اگر تازه خواندن ebook‌ها را شروع کرده‌اید، می‌توانید از کبو لذت ببرید. یکی از بهترین ویژگی‌های کبو قابلیت اظهار نظر درباره کتاب‌هایی است که می‌خوانید.

Kindle

قیمت: رایگان

سیستم‌عامل: اندروید و آی.او.اس

کیندل آمازون قطعا یکی از بهترین کتابخوان‌های الکترونیکی است.

این نرم‌افزار در حقیقت فروش کتاب‌های چاپی و کتاب‌های الکترونیکی را در سراسر دنیا رهبری می‌کند. اگر تازه شروع به جمع‌آوری ebook‌ها کرده‌اید، کیندل از آن اپلیکیشن‌هایی است که حتما باید به آن سر بزنید. محیط این اپلیکیشن برای کشف نویسنده‌های جدید یا یافتن نویسنده‌های محبوب‌ قدیمی مناسب است. این ای‌ریدر بسیار مناسب و معقول است.

Nook

قیمت: رایگان

سیستم‌عامل: اندروید و آی.او.اس

این اپلیکیشن نیز مانند آمازون مجموعه بزرگی از کتاب‌ها برای خرید و دانلود دارد. بنابراین تازه‌واردها نباید این برنامه را از قلم بیندازند. اینجا می‌توانید کتاب‌های مورد علاقه خود و جدیدترین‌ها را پیدا کنید. اپلیکیشن Nook تمام تنظیمات معمول از جمله اندازه متن، فونت و حالت شب را دارد. صفحه‌های کتاب‌ها در این اپلیکیشن کتابخوان به‌قدری زیباست که به هیچ عنوان در کتاب چاپی نمی‌توانید چنین تجربه‌ای را داشته باشید. متاسفانه Nook نیز مانند کیندل و کبو امکان اضافه کردن ebook‌های دیگر را ندارد.

آوا بوک

قیمت: رایگان

سیستم‌عامل: اندروید و ویندوز دسکتاپ

شاید بسیاری از شما از نبودن ebook‌های فارسی‌زبان در اپلیکیشن‌های معروف دنیا ناراضی باشید و دلتان بخواهد به زبان فارسی کتاب الکترونیک بخوانید. آوابوک یکی از نرم‌افزارهای موبایلی فارسی‌زبان است که رابط کاربری خوبی دارد. مزیت این اپلیکیشن علاوه بر فارسی‌زبان بودن، همراه کردن صوت با متن است. به این ترتیب می‌توانید هر جای کتاب را که دوست دارید به‌صورت صوتی بشنوید تا کمی به چشم‌هایتان استراحت دهید. جالب آن‌که صداها در آوابوک متناسب با موضوع کتاب انتخاب شده است. آوابوک کتاب‌ها را در فرمت ava که یک DRM بومی شده است ارائه می‌دهد تا ناشران و نویسندگان نگران سرقت یا به اصطلاح ریپ شدن آثار خود نباشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها