محسن چگینی، تهیه‌کننده تلویزیون گفت: سری دوم و فیلم سینمایی «پژمان» در آینده نزدیک کلید خواهد خورد.
کد خبر: ۷۴۲۶۸۲
«پژمان 2» از تلویزیون به سینما می‌رود

چگینی، تهیه‌کننده سریال‌های پژمان و شمعدونی درباره تولید سری دوم سریال پژمان بیان کرد: پیمان و مهراب قاسم‌خانی مشغول نوشتن فیلمنامه فیلم سینمایی و سریال «پژمان2» به صورت همزمان هستند.

وی افزود: سریال «پژمان2» برای شبکه سه سیما تولید می‌شود و در ساخت فیلم سینمایی پژمان نیز این شبکه مشارکت خواهد داشت.

چگینی با اشاره به این‌که «پژمان2» در 30 قسمت تهیه می‌شود، ادامه داد: هنوز برای کارگردانی سریال با سروش صحت به توافق نرسیده‌ایم اما داستان «پژمان2» در همان فضا و حال و هوای سری اول رخ می‌دهد.

این تهیه‌کننده درباره بازیگران سریال و فیلم سینمایی پژمان نیز بیان کرد: حضور پژمان جمشیدی و سام درخشانی تقریبا در این آثار قطعی است.

وی از شروع تصویربرداری فیلم سینمایی «پژمان» تا پایان سال خبر داد و گفت: در صورت فراهم شدن مقدمات، ساخت سریال پژمان را نیز در سال آینده آغاز خواهیم کرد.

سریال پژمان تابستان سال گذشته در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای از شبکه سه پخش شد که توانست مخاطبان زیادی را با خود همراه کند و همین اتفاق باعث شد تا ساخت نسخه سینمایی و سری دوم این مجموعه تلویزیونی نیز در دستور کار سازندگان آن قرار گیرد.

چگینی درباره آخرین وضع تولید سریال شمعدونی که سروش صحت آن را کارگردانی می‌کند نیز اظهار کرد: تصویربرداری حدود هشت قسمت از این سریال باقی مانده است. سکانس‌های مربوط به باغ‌وحش تهران را ضبط کرده‌ایم و هم‌اکنون گروه مشغول ضبط در شهرک چشمه هستند و بعد از آن سکانس‌هایی از بیمارستان و بانک ضبط می‌شود و در ادامه دوباره به لوکیشن اصلی‌مان یعنی خانه قیطریه بازمی‌گردیم.

حسن معجونی، آتنه فقیه‌نصیری،‌ نگار عابدی، محمد نادری و ویدا جوان از بازیگران اصلی سریال شمعدونی هستند. مهراب قاسم‌خانی طراحی صحنه سریال شمعدونی را به عهده دارد و پیمان قاسم‌خانی به عنوان مشاور در کنار سروش صحت حاضر است.

شمعدونی سریالی خانوادگی و کمدی است که سروش صحت با همراهی ایمان صفا متن آن را در 50 قسمت نوشته‌اند و تصویربرداری آن سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد. این سریال زمستان از شبکه سه به نمایش درخواهد آمد.

تصویربرداری قسمت‌های پایانی سریال «همه چیز آنجاست» به تهیه‌کنندگی داوود ‌هاشمی‌ نیز در حال انجام است و پخش شبانه آن از روز شنبه پانزدهم آذر در شبکه سه آغاز می‌شود.

نویسندگی این سریال را فیروزه قشقایی به عهده دارد و سیدمجید میرمیران و علیرضا افخمی‌ به عنوان مشاور در این سریال حضور دارند.

این سریال در 50 قسمت 40 دقیقه‌ای با استفاده از 22 بازیگر ثابت و بیش از 60 بازیگر مهمان داستان‌هایی خانوادگی را روایت می‌کند. در این سریال جمشید مشایخی نقش نعمت‌الله، امین زندگانی نقش مهدی، الهام حمیدی نقش پرستو، محمد عمرانی نقش محسن، مهرانه مهین‌ترابی نقش اکرم، حدیث میرامینی نقش مهرنوش، حسین مهری نقش مهران، امیر مهدی‌کیا نقش یوسف، نوشین زارع نقش نسرین، الهه فرشچی نقش بیتا، شیرین اسماعیلی نقش نازنین، مریم معصومی نقش سمانه، مزدک رستمی نقش اسماعیل، فریماه ارباب نقش بهار، مهسا موحد نقش شبنم، مختار سائقی نقش آرش، ایمان باقری نقش سیاوش، فرحناز منافی ظاهر نقش سوسن، حمید نیری نقش پدر سمانه، مریم سرمدی نقش مادر سمانه، امیر گرجی نقش امیر روحی و علی گلی‌زاده نقش اسدالله را بازی می‌کنند.

ماجرای اصلی سریال درباره خانواده محسن است. کارگاه تولیدی این خانواده به علت ورود کالاهای خارجی در آستانه تعطیلی است و مهدی پسر بزرگ خانواده (امین زندگانی) درگیر و دار مشکلات به وجود آمده، به بسیاری از رازهای خانواده پی می‌برد و...

حدیث میرامینی، بازیگر نقش مهرنوش در سریال همه چیز آنجاست، این سریال را داستان خانواده‌های ایرانی و آداب و رسوم آنها معرفی کرد و گفت: ماجراهای این سریال برای مخاطبان خاطره‌انگیز خواهد بود.

میرامینی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: همه چیز آنجاست ملودرامی‌ خانوادگی است و من در آن نقش مهرنوش، دختر خانواده فرهمند را بازی می‌کنم. مهرنوش دختری بلندپرواز است و آمال و آرزوهای زیادی در سر می‌پروراند. زیاد از حد اهل ریسک است و مهم‌ترین تفاوتی هم که می‌توان بین این شخصیت و بقیه نقش‌هایی که بازی کرده‌ام، قائل شد همین خودسر بودن مهرنوش است.

برخی از عوامل سازنده این سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری: محمد ناصری، صدابردار مرتضی اصلانزاده، طراح گریم محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس آیدین ظریف، مدیر تولید مهدی بدرلو، دستیار اول کارگردان حسین خضوعی و برنامه‌ریز مجید موثق.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها