بازی "برگر فروشی" یکی از تازه‌ترین عناوین به سبک رستوران داری است. در این بازی می‌توانید سرعت عمل، دقت نظر و مدیریت بحران خود را تقویت کنید.
کد خبر: ۷۴۱۱۲۳
بازی موبایل: رستوران داری کنید! / دوبل برگر مخصوص با پنیر اضافه!

جام جم کلیک: اگر اهل بازی‌های معمایی با محوریت رستوران‌داری هستید اصلا این بازی را از دست ندهید.

این بازی که بر اساس فرمول تثبیت شده‌ی شاهکار Diner Dash کار شده، شما را در موقعیت مدیر یک برگرفروشی قرار می‌دهد. بازیکن با سرویس‌دهی خوب و درست به مشتریان کم‌کم پله‌های ترقی را طی کرده و چندین شعبه‌ی مختلف در نقشه‌ی بازی دارا خواهد شد.

در این بازی چندین نوع غذا، دسر و نوشیدنی برای سرو کردن دارید. همبرگر، مرغ‌برگر، انواع نوشابه، میلک شیک، بستنی و کلا هر چیزی که از یک فست فود اشتها بازکن توقع دارید در این بازی موجود است. وظیفه‌ی بازیکن این است که با مدیریت صحیح، تمام مشتریان خود که از اقشار مختلف، با سلایق متمایز و دارای صبر کم و زیاد هستند را راضی نگه دارد.

مواد غذاهای اصلی روی نقاله‌ای در وسط صفحه قرار دارند که بنا به سفارش مشتری باید آن‌ها را ترکیب کرده و در اختیارشان قرار دهید. مخلفات دیگر، هرکدام دستگاه خاص خود را برای تهیه دارند و با قرار دادن ظرف مخصوص در دستگاه، در مدت زمانی معلوم مخلفات مورد نیاز را تحویل می‌گیرید.

این بازی از حیث آزمودن سرعت و دقت بازیکن عالی است و می‌تواند عامل خوبی برای تقویت قوّه‌ی مدیریت باشد. اگر شما هم از بازی‌هایی خوشتان می‌آید که در تقویت قوه‌ی ادراک و هوش موثرند، در دانلود و اجرای این بازی تردید نکنید.

نام بازی: Burger Shop

سیستم‌عامل: اندروید

سازنده: GoBit Games

ناشر: GoBit Games

سبک: ماجرایی

دانلود رایگان بازی Burger Shop برای اندروید

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها