چانه‌زنی بر سر قیمت ادامه دارد

آماده‌‌باش نانوایان برای گرانی نان

رییس اتحادیه نان‌‌های فانتزی خبر داد

استانداری‌ها مأمور بررسی افزایش قیمت نان شدند

رئیس اتحادیه نان‌‌های فانتزی از ماموریت استانداری‌ها به تشکیل کارگروه ۶جانبه برای بررسی افزایش قیمت نان خبر داد و گفت: نانواها در سه سال گذشته برای جبران ارزانی نان آنقدر وزن چانه‌ها را کاهش داده‌اند که دیگر امکان کاهش وزن چانه وجود ندارد.
کد خبر: ۷۴۰۷۴۵
استانداری‌ها مأمور بررسی افزایش قیمت نان شدند

جام جم سرا به نقل از تسنیم: محمدجواد کرمی اظهار داشت: استانداری‌ها موظف هستند تا کارگروه ویژه بررسی قیمت نان را با حضور نماینده استانداری(معاون استاندار)، ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان،‌ نمایندگان اتحادیه‌های نان، نماینده انجمن کارحانجات آرد، نمایندگان شرکت غله و خدمات بازرگانی مناطق و نماینده سازمان حمایت تشکیل دهند.

وی ادامه داد: تا به امروز این کارگروه تشکیل نشده و هنوز خبری در رابطه با افزایش قیمت نان مطرح نیست اما بحث‌هایی وجود دارد که قیمت گندم و آرد تا حدودی گران شود که اگر این موضوع عملیاتی شود در قیمت نان نیز بی‌تاثیر نخواهد بود.

این فعال اضافه کرد: سه سال است که قیمت نان تغییر نکرده و با توجه به افزایش هزینه‌های جانبی، وزن چانه و کیفیت نان به شدت کاهش یاقته است و این کاهش وزن به حدی بوده که دیگر امکان کاهش آن وجود ندارد. اکنون نیاز به اصلاح قیمت نان، گندم و آرد است.
وی همچنین گفت: دولت قبل اگر سال به سال اصلاح قیمت نان را در دستور کار خود قرار داده بود مشکلات امروز ایجاد نمی‌شد.
رییس اتحادیه نان‌های فانتزی در پایان گفت: پیشنهاد شد تا به یکباره قیمت نان همراه با نان صنعتی افزایش یابد اما دولت با این موضوع موافقت نکرده و به دنبال افزایش قیمت مرحله‌ای آن است که باید حتما تمام مراحل تولید نان و نان صنعتی در کنار تولید نان سنتی مورد توجه قرار گیرد تا فضای رقابتی در کشور از بین نرود. همچنین می‌توان یارانه را به مردم واگذار کرد که اگر این کار صورت گیرد مشکل کامل حل خواهد شد و جای سوال دارد که چرا آقایان تعلل می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها