کاپیتان تیم ملی آرژانتین می‌گوید ناکامی‌اش برای گلزنی در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ مقابل آلمان سبب شده است که بسیاری از مردم دیگر کارهایی که در جام بیستم انجام داده است را از یاد ببرند.
کد خبر: ۷۳۹۹۷۵

به گزارش تسنیم، لیونل مسی در گفت‌وگویی با نشریه اوله آرژانتین درباره عملکردش در جام جهانی 2014 برزیل که پایان آن برای او چندان شیرین نبود و با شکست یک بر صفر آلبی سلسته برابر ژرمن‌ها همراه بود، اظهار کرد: دوست داشتم که می‌توانستم در نیمه نهایی و فینال جام جهانی بهتر بازی کنم. شاید اگر در فینال گلی زده بودم، مردم الان می‌گفتند که عملکردم در جام جهانی فوق‌العاده بوده است. انتقادات مرا آزرده‌‌خاطر می‌کنند. تیم ما عملکرد خوبی در جام جهانی داشت، اما طوری وانمود شد که انگار تنها بازیکن تیم که بد بازی کرد، من بودم.

مسی و یارانش برای پایان دادن به طلسم ناکامی خود جهت کسب یک جام بزرگ، تابستان سال آینده در کوپا آمه‌ریکای 2015 که شیلی میزبان آن است، رقابت خواهند کرد. مسی با ابراز خوش‌بینی نسبت به آینده تیم با هدایت خراردو مارتینو تصریح کرد: من مارتینو را از زمان مربیگری‌اش در بارسلونا می‌شناسم و به او اعتماد دارم. بارسلونا تیم بسیار مهمی است و کافی است در این بازی دو بار شکست بخورید تا از هر سو از شما انتقاد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها