دلتنگ توام فرمانده سپاه و لشکر علی‌بن ابیطالب، دلتنگ توام آقا مهدی زین‌الدین، دلتنگ لشکری هستم که فرماندهی آن را به تو سپرده بودند و فرماندهی آن را با دل و جان به عهده گرفته بودی و نیروهای لشکر به فرماندهی تو غرور و افتخار داشتند.
کد خبر: ۷۳۹۶۵۰
دلتنگ توام فرمانده

من دلتنگ توام، دلتنگ همه خوبی‌هایی که از تو به یاد دارم. دلتنگ آن روزهایی که در حلقه محبت هزاران بسیجی قرار می‌گرفتی و پس از هر سخنرانی، ناخواسته بر دوش بسیجی‌ها قرار داشتی و شعار فرمانده آزاده، آماده‌ایم آماده آنان را می‌شنیدی و به همین دلیل لشکری که فرماندهی آن را به عهده داشتی، لشکر خط‌شکن می‌شد و همیشه آماده انجام هر ماموریتی بودی.

تو فرمانده لشکری بودی که ابهت و اقتدار آن را در جزایر مجنون و در عملیات خیبر به رخ دشمن کشیدی و در مجنون‌ترین جزیره دنیا و در حماسه به یادماندنی آن دشمن را به خاک مذلت کشاندی و نشاندی.

تو فرمانده لشکری بودی که در کوه‌های صعب‌العبور غرب و در عملیات والفجر 4 در مریوان و پنجوین صلابت و ایستادگی را به کوه‌های آن سامان آموختی، تو در مهران، در فکه، در عملیات رمضان و پاسگاه زید و در عملیات بیت‌المقدس به دشمن درس عبرت آموختی تا از کرده خود پشیمان شود، تو فرماندهی بودی که فرماندهی را به رخ دشمن کشیدی و دشمن همواره نام زیبای تو را بر زبان جاری داشت و از نام تو وحشتی کتمان‌نشدنی در دل داشت.

دلتنگ توام فرمانده، دلتنگ صلابت تو در میدان رزم، دلتنگ ابهت تو در فرماندهی، دلتنگ اخلاق نیکوی تو با رزمندگان، دلتنگ تواضع تو در برابر خدای لاشریک‌ له، دلتنگ سجده‌های طولانی تو در هر نماز و نیایش.

محمد خامه‌یار - جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها