معرفی 2 شارژر همراه با قابلیت مسیریابی و کارتخوان بی‌سیم

شارژرهای همراه همه‌کاره

ابزارک‌های اطلاع‌رسان

بهترین ویجت‌ها برای آی.او.اس 8

شاید پشتیبانی از ویجت‌ها آرزوی بسیاری از کاربران دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل آی.او.اس نباشد، اما همان‌طور که می‌دانید نسخه جدید این سیستم‌عامل (آی.او.اس8) از ویجت‌های مرکز اطلاع‌رسانی پشتیبانی می‌کند.
کد خبر: ۷۳۹۱۹۴
بهترین ویجت‌ها برای آی.او.اس 8

شاید پشتیبانی از ویجت‌ها آرزوی بسیاری از کاربران دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل آی.او.اس نباشد، اما همان‌طور که می‌دانید نسخه جدید این سیستم‌عامل (آی.او.اس8) از ویجت‌های مرکز اطلاع‌رسانی پشتیبانی می‌کند.
ویجت‌ها برخلاف آیکون‌های ثابتی که روی صفحه‌ اصلی یا در منوها قرار گرفته و میانبری برای اجرای بازی یا برنامه به‌شمار می‌روند، نیازی به لمس شدن ندارند و به‌طور خودکار اجرا شده و اطلاعات یا قابلیتی را در اختیار شما قرار می‌دهند.
باتوجه به پشتیبانی سیستم‌عامل جدید اپل از ویجت‌ها در مرکز اطلاع‌رسانی (NotificationCenter)، بسیاری از نرم‌افزارهای این سیستم‌عامل به‌روزرسانی و ویجت متناسب با آنها در برنامه گنجانده شده تا کاربر بتواند ویجت مربوط را نیز به مرکز اطلاع‌رسانی دستگاه خود اضافه کند.

اکنون بیش از صدها نرم‌افزار از ویجت پشتیبانی می‌کنند که برخی آنها کاربردی‌تر است. دوست دارید با این ویجت‌ها آشنا شوید و مرکز اطلاع‌رسانی آیفون یا آیپد خود را به آنها مجهز کنید؟ برخی از مفیدترین ویجت‌های آی.او.اس 8 در فهرست زیر گنجانده شده است.

DataMan Next

نرم‌افزار DataMan سلاحی مخفی برای جلوگیری از مصرف بیش‌از حد بسته‌ اینترنتی فعال روی دستگاه هوشمند شماست. به‌کمک این نرم‌افزار می‌توانید حجم اختصاصی و مدت زمان مصرف را مشخص کنید تا هر زمان که تمایل داشتید با دسترسی به ویجت نرم‌افزار در مرکز اطلاع‌رسانی از وضع ترافیک مصرفی، حجم باقیمانده و روزهای ‌مانده تا اتمام سرویس مطلع شوید.

سرویس پیش‌بینی هوشمند این نرم‌افزار لحظه به لحظه، وضع مصرف ترافیک اینترنت شما را بررسی کرده و در صورت نزدیک شدن به اتمام حجم مجاز و باقی‌ماندن تعداد زیادی از روزها، هشدارهای لازم را برای انجام اقدامات احتیاطی در اختیار شما قرار می‌دهد. طراحی زیبا، پشتیبانی از پوسته‌ها، پشتیبانی از شبکه‌های LTE/4G/3G و شبکه‌ وای ـ ‌فای، پشتیبانی از طرح‌های ماهانه و هفتگی، شروع مجدد هر چرخه‌ پرداخت و ... از امکانات این نرم‌افزار به‌شمار می‌روند.

http://goo.gl/Yid6xp

Quick-Tap

دسترسی به موزیک‌های مورد علاقه، مخاطبان موردنظر و برخی نرم‌افزارها (نرم‌افزارهای پشتیبانی شده توسط Quick-Tap) از جمله امکاناتی است که با نصب برنامه Quick-Tap در اختیار شما قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار میانبرهای دسترسی به موارد مذکر را در صفحه Todayدر مرکز اطلاع‌رسانی در اختیار شما قرار می‌دهد و با پشتیبانی از فیلترها به شما این امکان را می‌دهد میانبرهای خود را باتوجه به روز، ساعت و... فیلتر کنید. به عبارت دیگر می‌توانید در ساعات اولیه روز تعدادی از مخاطبان یا موزیک‌های موردنظرتان را در صفحه Today مشاهده کنید و در ساعات پایانی گزینه‌های دیگری را در اختیار داشته باشید.

به کمک این نرم‌افزا روی هربرنامه‌ای که باشید می‌توانید با مراجعه به صفحه Today در مرکز اطلاع‌رسانی به پخش موزیک مورد علاقه خود پرداخته یا با مخاطبان خود تماس برقرار کرده، به آنها پیام بفرستید یا حتی ایمیل بزنید.

دسترسی به صفحه Today در حالتی که صفحه قفل باشد نیز امکان‌پذیر است و شما می‌توانید از صفحه قفل نیز به موارد اشاره شده دسترسی داشته باشید.

http://goo.gl/EZN2Pi

Evernote

نرم‌افزار قدرتمند Evernote از برنامه‌های معروف و محبوبی است که کاربران زیادی روی دستگاه‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند. به‌کمک این نرم‌افزار می‌توانید متن‌ها، فهرست کارها، وبسایت‌های مورد علاقه، عکس‌ها و حتی ایده‌های ذهنی خود را یاد‌داشت برداری کرده و هر زمان که تمایل داشتید از آنها استفاده کنید. نرم‌افزار Evernote نیز از ویجت پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا فهرست یادداشت‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان در اختیار بگیرید.

این نرم‌افزار علاوه بر سیستم‌عامل آی.او.اس در دستگاه‌های مجهز به اندروید، ویندوزفون و بلک‌بری نیز قابل استفاده است و می‌توانید نسخه‌ مربوط به هر سیستم‌عامل را با مراجعه به لینک‌های زیر دانلود کنید:

iOS: http://goo.gl/Z0Bcmu

Android: http://goo.gl/XMQ710

Windows Phone: http://goo.gl/ckF1QX

BlackBerry: http://goo.gl/M9jLoS

+Forecast

مشاهده‌ وضع آب‌و‌هوا بخصوص در فصل پاییز و زمستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به‌همین علت ویجت‌ها و ابزارک‌های نمایش وضع آب‌و‌هوا نیز جزو ابزارهای محبوب کاربران به‌شمار می‌رود.

نرم‌افزار +Forecast با پشتیبانی از ویجت نمایش وضع آب‌و‌هوا در مرکز اطلاع‌رسانی آی.او.اس 8 به شکلی بسیار زیبا اطلاعات آب‌و‌هوایی لحظه‌ای و پنج روز آینده را در اختیار شما قرار می‌دهد. دمای فعلی، بیشینه و کمینه دما، میزان رطوبت و اوضاع جوی جزو موارد قابل مشاهده در ویجت این نرم‌افزار روی مرکز اطلاع‌رسانی است.

http://goo.gl/MDv119

مریم محمدبیکی‌فراهانی / کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها