رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان این‌که اصلاح تعرفه‌های شکار در دستور کار این سازمان قرار دارد گفت: در جلسه بعدی شورای عالی محیط‌زیست این موضوع بررسی می‌شود.
کد خبر: ۷۳۹۱۴۸

به گزارش مهر، معصومه ابتکار در حاشیه نخستین جشنواره کتاب سال محیط‌زیست افزود: کارهای مقدماتی اصلاح تعرفه‌های شکار انجام شده و موافقت‌ها نیز اخذ شده است.

وی با بیان این‌که امیدواریم در جلسه آینده شورای عالی محیط‌زیست که با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود زمان کافی برای ارائه این گزارش داشته باشیم، اظهار کرد: درخواست خود برای برگزاری جلسه بعدی شورای عالی محیط‌زیست را به رئیس‌جمهور داده‌ایم که امیدواریم هرچه زودتر این جلسه برگزار شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به این‌که این شورا در جلسه آینده خود دستورات مهمی دارد، تصریح کرد: گزارش‌های مربوط به برنامه اقدام ملی مقابله با گرد و غبار و گزارش سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری از برنامه نجات و حفاظت جنگل‌های بلوط زاگرس ارائه می‌شود.

به گفته ابتکار، همچنین مطالعه بر چندین منطقه برای پیوستن به مناطق حفاظت شده نیز به پایان رسیده که در جلسه بعدی شورای عالی محیط زیست مطرح خواهد شد، موافقت‌های لازم گرفته شده و اکنون آماده ارتقای سطح و ملحق شدن به مناطق حفاظت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها