زندگی علی باغبان‌باشی، دونده سابق دوهای استقامت و ماراتن ایران در قالب سریال نمایشی ماراتن نوشته علی افضل از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۳۸۷۱۰

این نمایش به کارگردانی فریدون محرابی و با هنرمندی ایوب آقاخانی، سینا نیکوکار، بیوک میرزایی، کامیار محبی، محسن بهرامی، فریبا طاهری، عباس توفیقی، حسین فلاح، احمد شمس‌آصف، ماندانا اصلانی، محمد یگانه، مهدی نمینی‌مقدم، مجتبی طباطبایی، امیر فرحان‌نیا، معصومه عزیز محمدی و تعداد دیگری از بازیگران مرکز هنرهای نمایشی رادیو هر روز ساعت 12 از رادیو نمایش پخش می‌شود. این نمایش به تهیه‌کنندگی مهتاب امینی و گویندگی احمد گنجی پخش می‌شود.

تراز برای رئیس بنیاد زلزله ایران

برنامه تراز رادیو دانش امروز میزبان رئیس بنیاد زلزله ایران است که ساعت 16 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

در این برنامه پروفسور محسن غفوری آشتیانی، رئیس پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله ایران از ورود فناوری نوین به عرصه ساختمان‌سازی و استقبال نکردن ساختمان‌سازان از این فناوری صحبت می‌کند. این برنامه به گویندگی فاطمه بابایی پخش می‌شود.

کاهش سرانه مطالعه در صبح روشن

برنامه صبح روشن امروز در رادیو معارف به بررسی آسیب‌های کاهش سرانه مطالعه در کشور می‌پردازد.

این برنامه با کارشناسی حجج اسلام رضا مختاری و مهدی حقی به تبیین راه‌های ترویج کتاب خوانی، علل فرار از مطالعه و پایین بودن نرخ کتابخوانی بین افراد می‌پردازد. برنامه صبح روشن ساعت 9 از رادیو معارف پخش می‌شود.

خرید و فروش ماشین در رادیو تهران

برنامه «نسیم عدالت» رادیو تهران امروز ساعت 10 با موضوع مسائل حقوقی خرید و فروش ماشین پخش می‌شود. این برنامه کاری از گروه علم و زندگی رادیو تهران است که با حضور عسگری، قاضی دادگستری به موضوع مسائل حقوقی خرید و فروش ماشین می‌پردازد. حماد خزایی تهیه‌کننده و آوید بزرگی گوینده، با این برنامه همکاری دارند.

بررسی آزادگی شخصیت در رادیوسلامت

برنامه زندگی جاریست رادیو سلامت امروز به موضوع آزادگی شخصیتی و روانی اختصاص دارد.

این برنامه کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که ساعت 10 و 20 دقیقه با حضور فرنقی‌زاد، روان‌شناس به موضوع مفهوم روان‌شناختی آزادگی و ارتباط آن با سلامت روان می‌پردازد. همچنین برنامه صبح و زندگی به تهیه‌کنندگی سولماز عطایی و گویندگی مصطفی مصطفوی و محمد مطلب از ساعت 7 و 10 دقیقه به موضوع محیط زیست می‌پردازد. همچنین در این برنامه با مجیدقدمی، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در باره اجرای طرح سنجش کودکان استثنایی گفت‌وگو می‌شود.

بزرگداشت حمید عاملی در شهر کتاب

مراسم بزرگداشت حمید عاملی نویسنده و قصه‌گوی کودک و نوجوان، به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب در شهر کتاب مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، در برنامه بزرگداشت عاملی که دوشنبه ساعت 17 برگزار می‌شود، سید احمد محیط طباطبایی، شادمهر راستین، جمشید دادجو و سید محمد هاشمی مدیر انتشارات گزینه برتر به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.در این مراسم، اولین کتاب صوتی مجموعه قصه‌های حمید عاملی و همچنین کتاب‌های این نویسنده برای نمایش و فروش در شهر کتاب مرکزی عرضه می‌شود. زنده‌یاد حمید عاملی سال ۱۳۲۰ در تهران زاده شد. او از سال ۱۳۳۴ در مجله‌های کیهان بچه‌ها، اطلاعات هفتگی و روشنفکر داستان‌های کوتاه کودکان می‌نوشت و از سال ۱۳۳۷ به گویندگی رادیو در برنامه «کار و کارگر» پرداخت. او سال ۱۳۵۰ گوینده برنامه رادیویی «راه شب» شد. حمید عاملی بیش از صد کتاب داستان نوشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها