کلاهبرداری 270 میلیونی با فروش آپارتمان‌های خیالی

مردی که به بهانه سرمایه‌گذاری و پیش‌فروش آپارتمان‌های خیالی بیش از 270 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود، در مخفیگاهش دستگیر شد.
کد خبر: ۷۳۷۸۶۱

به گزارش جام‌جم، اوایل آبان امسال مردی با مراجعه به ماموران پلیس با طرح شکایتی گفت: برای خرید آپارتمان به بنگاه مشاور املاک رفته بودم که در آنجا با مردی که مدعی بود در جستجوی سرمایه‌گذار برای احداث مجتمع مسکونی‌اش است روبه‌رو شدم. او گفت اگر تمایل داشته باشم، می‌تواند یک واحد آپارتمانش را به من پیش‌فروش کند. او قطعه زمینی را در یکی از محله‌های شهر به من نشان داد و گفت قرار است مجتمع مسکونی‌اش را در آنجا احداث کند.

وی ادامه داد: از این رو به او اعتماد و 30 میلیون تومان بابت پیش‌خرید به او پرداخت کردم و قرار شد هفته بعد گودبرداری آنجا آغاز شود. وقتی به آنجا رفتم متوجه شدم ساختمانی در آنجا ساخته نمی‌شود و اهالی می‌گفتند زمین متعلق به فرد دیگری است. همان جا بود که متوجه کلاهبرداری این مرد شدم.

همزمان با شروع تحقیقات هشت نفر دیگر نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌هایی را مطرح و برای دستگیری مرد کلاهبردار درخواست کمک کردند.

با مشخص شدن این موضوع، کلاهبردار فراری تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و در ادامه با سرنخ‌هایی که به دست آمد معلوم شد مرد شیاد پس از کلاهبرداری در تهران مخفی شده است.

ماموران با هماهنگی قضایی به تهران اعزام شده و روز سه‌شنبه با ورود به خانه مرد شیاد او را پیش از آن‌که فرصتی برای فرار پیدا کند، دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی شهرستان تفرش به کلاهبرداری از مردم اعتراف کرد و گفت: با فریب طعمه‌هایم توانستم از آنها 270 میلیون تومان کلاهبرداری کنم.

سرگرد سیروس دالوند، فرمانده انتظامی شهرستان تفرش در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم گفت: با اعتراف متهم برای او قرار قانونی صادر شد. افرادی که در دام متهم گرفتار شده‌اند، می‌توانند با حضور در پلیس آگاهی از وی شکایت و پرونده‌هایشان را پیگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها