یک شهروند:‌ با توجه به تصمیم خوب راهور ناجا مبنی بر این که برای گرفتن گواهینامه موتورسیکلت باید از آموزشگاه‌ها اقدام شود و موتورسواران حتما به کلاس‌های آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند، متاسفانه بعضی از آموزشگاه‌های اعلام شده، از ثبت‌نام متقاضیان امتناع می‌کنند. در این زمینه می‌خواستم از آموزشگاه شکوه که در این زمینه فعال است، تشکر کنم.
کد خبر: ۷۳۷۸۵۴

سلیمانی از اردبیل: پیاده‌روهای خیابان جام‌جم اردبیل از ترمینال قدیم به پایین محل رفت و آمد و پارک خودروها شده است. از مسئولان می‌خواهیم به این مشکل رسیدگی کنند.

یک شهروند از اهواز: از مسئولان می‌خواهیم به وضع ناوگان اتوبوسرانی شهر اهواز به‌‌دلیل آلودگی و دود سیاهی که اتوبوس‌ها دارند، رسیدگی کنند.

طاهری وفا از شهریار: از شهرداری شهریار می‌خواهیم به وضع نابسامان سرعتگیرهایی که برخی جلوی منازل یا مغازه‌های خود گذاشته‌اند، رسیدگی کنند.

علی‌نیا از رشت: بعد از سال‌ها که بودجه‌های زیادی برای راه‌اندازی راه‌آهن رشت به دیگر شهرها اختصاص داده‌اند، چرا تسریعی در این کار صورت نمی‌گیرد؟

میرانزه از کرج: علت کم شدن شارژ از خط‌های اعتباری که برای آنها پیامک‌های تبلیغاتی می‌آید، چیست؟

روی خط 162

جمعی از شهروندان: با توجه به نیمه تعطیل بودن ادارات در روز چهاردهم آبان و مرخصی گرفتن پرسنل اغلب ادارات، بهتر بود دولت این روز را تعطیل اعلام می‌کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها