گفت و گوی نوروزی با خوش شانس ترین بازیگر زن

سحر قریشی: هیچ عمل زیبایی انجام نداده ام

«پانسیون دختران» فیلمی به تهیه کنندگی حسن داها است که برای اولین بار بازیگران و تمامی عوامل تولید آن (به جز تهیه کننده) از میان بانوان سینمای ایران انتخاب شده اند.
کد خبر: ۷۳۷۶۷۴
فیلمی ایرانی که همه عواملش زن هستند/ عکس

حسن داها تهیه کننده «پانسیون دختران» در ارتباط با تولید این فیلم گفت: در این فیلم ثریا قاسمی، سودابه بیضایی، سحر قریشی، ملیکا شریفی نیا، حدیثه تهرانی، شیوا خنیاگر، سولماز حصاری،ژاکلین آواره به همراه تعداد دیگری از بازیگران سینما و تئاتر جلوی دوربین می روند و مریم ابراهیم وند این بار به عنوان کارگردان اولین تجربه فیلم بلند خود را رقم خواهد زد. امیدواریم بتوانیم این پروژه را تا جشنواره فیلم فجر به پایان برسانیم.

http://www.caffecinema.com/new/media/k2/items/cache/620b75c8f105127df42e3a6507732ff5_M.jpg

داها افزود: همچنین عوامل تولید عبارتند از: کارگردان: مریم ابراهیم وند، نویسندگان: فرناز امینی و مژده شبان، تصویربردار: الهه کامکار، صدابردار: فرانک کیان، چهره پرداز:مهسا خوش سلوک ، طراح صحنه و لباس:مهشید صادقی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان:فرناز امینی، منشی صحنه:مهناز درودی، عکاس:فاطمه داها، مشاور رسانه ای: محیا رضایی، تدارکات: الهه و الهام زود آشنا، پشتیبانی تولید: شرکت آبیژرسانه و مجری طرح: سینمارسانه آسیا.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مهری برای آزادی همسرش از زندان با وسوسه قتل دست و پنجه نرم می کند. او در این بین با دخترانی در یک پانسیون روبرو می شود که... (سینماپرس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها