رویای داشتن و مراقبت از یک اسب واقعی را در بازی اسب من تجربه کنید

مراقبت از یک اسب واقعی در اسب من!

معرفی بازیMy Horse : مراقبت، نظافت، تغذیه، درمان اسب و جمع‌آوری هشت نژاد مختلف از اسب‌ها در محیطی گسترده به‌صورت سه بعدی، جزء فعالیت‌هایی است که در بازی اسب من وجود دارد.
کد خبر: ۷۳۴۷۴۳
مراقبت از یک اسب واقعی در اسب من!

جام جم کلیک: مسابقات هیجان‌انگیز در انتظار شما هستند! آموزش، تمرین، نگه‌داری و شاداب نگه داشتن اسب، کلید موفقیت برای رقابت در یک سری از مسابقات و رسیدن به قهرمانی در مسابقات جهانی است.
این بازی اجتماعی این قابلیت را فراهم کرده است تا شما پس از رسیدگی به اسب خود برای بازدید به اصطبل اسب دوستانتان بروید و به آنها نیز کمک کنید.
بازی اسب من گرافیک شگفت‌انگیزی دارد، تماشای حرکت‌های اسب، آگهی‎های تبلیغاتی، خیس شدن فضا در طول مسیر مسابقات، پریدن‌های زیبا و واقعی هر یک ویژگی منحصر به‌فردی به بازی اسب من می‌دهد، طوری‌که دیگرشما نمی‌خواهید بازی را ترک کنید.
به منظور دسترسی به جدیدترین مطالب و امکانات توجه داشته باشید که بازی را به‌صورت آنلاین انجام دهید و همچنین اطمینان حاصل نمایید که اطلاعات خود را ذخیره کرده‌اید تا از تمامی اتفاقات مربوط به بازی مطلع شوید.
لطفا توجه کنید! در بازی اسب من می‌توانید به خرید و فروش اسب نیز بپردازید.
برای جلوگیری از خریدهای غیر‌مجاز، با تنظیم و یا تغییر شماره PIN از منوی تنظیمات در گوگل‌پلی و فعال کردن گزینه PIN، نیاز است تا قبل از هر معامله پین‌کد را وارد کنید که در همین راستا دیگر معاملات به‌صورت غیر‌مجاز انجام نخواهد شد.
این بازی در سیستم عامل اندروید 2.3 و بالاتر و آی.او.اس 5.1 و بالاتر قابل اجرا خواهد بود.

دانلود رایگان بازی My Horse از گوگل‌پلی
دانلود رایگان بازی My Horse از فروشگاه محصولات اپل

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هخامنش سعیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
۰
۰
چرا لینك گوگل پلی می ذارین ك نمی شه دانلود كرد

نیازمندی ها