تیم تولید «شیار 143» به مناسبت تقارن اکران این فیلم سینمایی با ماه محرم و صفر سنجاق‌هایی را مزین به نام امام حسین(ع) تولید و در اختیار تکایا و هیات‌ها قرار دادند.
کد خبر: ۷۳۴۵۹۰
هدیه ویژه «شیار 143» برای هیات‌های حسینی/ عکس

تیم تولید فیلم «شیار 143» به مناسبت تقارن اکران این فیلم سینمایی با ماه محرم و صفر سنجاق‌هایی (پیکسل) را مزین به نام امام حسین (ع) طراحی و تولید کرده است.

برخی از این سنجاق ها علاوه بر مزین شدن به نام سید الشهدا امام حسین (ع) دربرگیرنده برخی از تصاویر این فیلم دفاع مقدسی است. این سنجاق ها از امروز دوشنبه 12 آبان مصادف با تاسوعای حسینی در هیات‌های بزرگ تهران از جمله عبدالله بن الحسین، موج الحسین، هیات الرضا، رایت العباس موجود است.

http://media.mehrnews.com/d/2014/11/03/4/693006.jpg

فیلم سینمایی «شیار 143» درباره مادری که سال‌هاست منتظر فرزندش که به جبهه رفته است، اواسط آبان ماه در سینماهای کشور اکران می شود.

«شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی ساخه شده است و به عنوان فیلم تحسین شده تماشاگران سینمای ایران در سی و دومین جشنواره فیلم فجر معرفی شد و قرار است از نیمه آبان در سراسر کشور اکران شود.

مریلا زارعی، مهران احمدی، جواد عزتی، گلاره عباسی، یداله شادمانی، حسام بیگدلو و ... از جمله بازیگران این اثر هستند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها