قدیری‌ ابیانه از فعالان اصولگرا با اشاره به جملات یکی از مداحان در مسجد ارک که دیشب قریب به مضمون گفته است: «ما سگ انصار حسینیم و این را حسین بر قلاده‌های ما نوشته است»! گفت: خدایا، به این مداحان، شعور عطا فرما.
کد خبر: ۷۳۴۵۷۹
واکنش یک اصولگرا به شعور برخی مداح‌ها

جام جم سرا به نقل از بهارنیوز: قدیری‌ ابیانه در سایتش نوشت: اولا ما سگ نیستیم و انشاء‌الله همگی انسان‌های شریفی هستیم که با آگاهی و درایت و فهم و شعور و با منطق و استواری پیرو امام حسین (ع) هستیم و ان‌شاء‌الله اگر لازم شود در راه آرمان امام حسین (ع) و تحت امر امام زمان (عج) و نائب بر حقش رهبر معظم انقلاب از جان خود نیز می‌گذریم.

شیعیان را سگ لقب دادن از داعشی‌ها دور از انتظار نیست ولی به چه حقی مداح اهل بیت (ع) سینه‌زنان حسینی را سگ می‌نامد؟

خدا انسان را اشرف مخلوقات آفرید و این مداحان، بهترین انسان‌ها یعنی شیعیان را سگ می‌نامند. خدایا، به این مداحان ما علاوه بر صدای رسا و شور، شعور نیز عطا فرما تا سینه زنان حسینی را با سگ مقایسه نکنند. انتظار می‌رود چنین مداحانی حداقل نتوانند مسجد تاریخی ارک را پایگاه این نوع اظهارات سخیف خود قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
دریا
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
۰
۰
احسسسسسسسسسسسسسسسسنت
به جای این یاوه گوییها و توهین كردنها به عزاداران امام حسین برید 4تا كتاب بخونید تا عزاداران را پیرو راه آن بزرگوار كنید
بعد محرم باید یك بدی از خصلتهامون كم بشه نه چشمه اشكمون از فرط زار زدن برای امام حسین خشك.
جالبه به حال خودمون گریه نمیكنیم
محمدد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
۰
۰
با نظر ایشان موافقم.دشمنان تشیع واسلام برای وهن تشیع دنبال چنین سوژه هایی هستند.
نگار
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
۰
۰
گریه برای امام حسین ثواب زیادی داره .گریه كردن مربوط به عزادار هست یكی دلش میشكنه میخواد ناله كنه برای امامش یكی هم حاجت و مراد داره گریه میكنه ولی اینكه مداح خالی بندی مجلس گردونی كنه توهین تو حرفاش باشه این دیگه كم سوادیشه از جهت فرهنگ . همهون كوچیك امامان هستیم و ملتمس دعاشون

نیازمندی ها