محمد طحانپور در گفتوگو با فارس افزود: طی دو سال اخیر شکایت از گرانفروشی لوازم خانگی بسیار کاهش یافته است و بیشتر شکایتها مربوط به نحوه خدمات پس از فروش است، زیرا در بازار آنقدر جنس زیاد است که فروشنده مجبور است برای رقابت حتی پایین نرخ سود مصوب را بگیرد.
این مقام صنفی، چاپ کارتهای گارانتی تقلبی را یکی از مشکلات در ارائه خدمات پس از فروش عنوان کرد و گفت: این کارتها کاملا شبیه کارتهای اصلی است، با این تفاوت که وقتی خریدار با مشکلی مواجه میشود و با شرکت تماس میگیرد، شماره سریال مندرج روی کارت با سیستم شرکت همخوانی ندارد و همین مساله سبب شده تا بخشی از شکایتها را به خود اختصاص دهد و جالب اینجاست که حتی فروشنده هم از این موضوع اطلاعی ندارد.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سعیده لعلی، مدیر کتابخانه مرکزی سازمان صداوسیما از ویژگیهای منحصر بهفرد این مکان فرهنگی برای ما گفته است
سفیر ایران در لبنان در گفتوگوی اختصاصی با روزنامه «جامجم» از پیامهای مراسم با شکوه بیروت میگوید
به بهانه نمایشگاه «مشق دل» در گالری صداوسیما
در گفتوگوی «جامجم» با یک مشاور خانواده مطرح شد