محمد طحانپور در گفتوگو با فارس افزود: طی دو سال اخیر شکایت از گرانفروشی لوازم خانگی بسیار کاهش یافته است و بیشتر شکایتها مربوط به نحوه خدمات پس از فروش است، زیرا در بازار آنقدر جنس زیاد است که فروشنده مجبور است برای رقابت حتی پایین نرخ سود مصوب را بگیرد.
این مقام صنفی، چاپ کارتهای گارانتی تقلبی را یکی از مشکلات در ارائه خدمات پس از فروش عنوان کرد و گفت: این کارتها کاملا شبیه کارتهای اصلی است، با این تفاوت که وقتی خریدار با مشکلی مواجه میشود و با شرکت تماس میگیرد، شماره سریال مندرج روی کارت با سیستم شرکت همخوانی ندارد و همین مساله سبب شده تا بخشی از شکایتها را به خود اختصاص دهد و جالب اینجاست که حتی فروشنده هم از این موضوع اطلاعی ندارد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد