جام جم ورزشی: مدافع ایرانی پرسپولیس باز هم از نحوه جدایی خود از پرسپولیس می گوید.
کد خبر: ۷۳۲۹۴۹
جلال حسینی: هر کی جای دایی بود خیلی حرف‌ها را میزد

به گزارش جام جم ورزشی ، سیدجلال حسینی در گفت و گو با روزنامه خبرورزشی حرف های جالبی زده است که در ادامه آن را می خوانید:

گروهی از هواداران پرسپولیس کماکان از جدایی‌ات دلخورند...

- باز هم باید تکرار کنم که فقط من از پرسپولیس جدا نشدم. خیلی‌ها رفتند و اگر ما می‌توانستیم آن تیم ‌فصل قبل را حفظ کنیم و ۲، ۳ یار جدید هم بگیریم شرایط عالی می‌شد.

* ولی نشد! همه رفتید...

- آخر برخورد خوبی با بازیکن نداشتند. هر مسئولی اتفاق را گردن دیگری می‌انداخت و این مسائل پرسپولیس را ضعیف کرد. آن داستان سقف قرارداد هم که آخرش بود!

* یعنی تو رفتی چون پرسپولیس تیم خوبی نبست؟

- من سه سال در سپاهان قهرمان شدم. در سایپا همین‌طور و هر فصل تیم تقویت می‌شد و من هم می‌ماندم. به مدیر وقت پرسپولیس همین را گفتم که این تیم قرار است در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی شرکت کند و باید قوی بسته شود اما هیچ‌کس هیچ کاری نمی‌کرد. همه می‌خواستند از زیر مسئولیت فرار کنند و آخر سر همه چیز گردن بازیکن می‌افتاد!

* پس سیدجلال به خاطر پول از پرسپولیس نرفت؟!

- هرگز. من سال اول مشکل مالی داشتم ولی ماندم. اصلاً همیشه در عمر فوتبالم تیمی را انتخاب کرده‌ام که قوی بسته شده و مدعی قهرمانی باشد. پول اولویتم نبود ضمناً در پرسپولیس یک نفر تصمیم نمی‌گرفت و نمی‌دانستی با کی طرفی؟

* الان درخشان مثل تو می‌گوید تیم خوب بسته نشده و دایی قبول ندارد.

- من وارد این بحث نمی‌شوم اما هر کس جای دایی بود خیلی حرف‌ها را می‌زد! دایی حتماً تیم را بر اساس تفکراتش بست و حالا نظر درخشان چیز دیگری است.

* به نظرت این پرسپولیس را می‌شود برای دور برگشت ترمیم کرد؟

- الان فشار زیادی روی مجموعه پرسپولیس است و این فشار کارها را سخت می‌کند. آرامش در تیم نیست و بازیکن احساس امنیت ندارد و با توجه به قانون سقف قرارداد و فشار سازمان لیگ به پرسپولیس، من فکر نمی‌کنم همه مشکلات در نیم‌فصل حل شود! ضمناً کار در پرسپولیس خیلی سخت است و با بقیه تیم‌ها فرق دارد. هر کسی نمی‌تواند در پرسپولیس و این فشار، کارایی‌اش را نشان بدهد.

* اومانا جانشین تو شد، او را چطور می‌بینی؟

- جواب خاصی ندارم! این‌طور بگویم اگر تیم خوب بسته شود و یک‌دست کار کند همه به چشم می‌آیند و همه خوب دیده می‌شوند و برعکس!

* ملوان هم اوضاع جالبی ندارد.

- انزلی و ملوان بخش بزرگی از زندگی من هستند. خوشبختانه شنیدم بازیکنان سرباز خوبی قرار است به ملوان بروند و حتماً با آنها شرایط بهتر می‌شود. ملوان هم مشکلات مالی زیادی دارد.

* با جباری در الاهلی راحتی؟

- خیلی. او خیلی به من کمک کرد.

* الاهلی شانس قهرمانی دارد؟

- نه. الجیش، السد و لخویا مدعی قهرمانی هستند. ما الان چهارم هستیم ولی تیم ما برای قهرمانی بسته نشده است.

* این هفته با العربی بازی دارید، تیم دژاگه.

- العربی از تیم‌های پرطرفدار قطر است که ما آنها را یک بار برده‌ایم. اشکان از دوستان خوب من است.

* لژیونرهای حاضر در قطر چه شرایطی دارند؟

- همه عالی. من رابطه خوبی با همه آنها دارم و خوشبختانه همه در اوج هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها