مجموعه‌ای از سروده‌های برگزیده مداحان اهل بیت را امروز ساعت 12 و 30 دقیقه از برنامه آوای کاروان از رادیو تهران بشنوید.
کد خبر: ۷۳۲۸۴۰

آهنگ‌ها و مداحی مداحان‌برتر همچون حاج محمود کریمی، عبدالرضا هلالی، کربلایی جواد مقدم، حمید علیمی، حسین سیب‌سرخی و مجید بنی فاطمه از رادیو تهران پخش می‌شود. این برنامه با محوریت ترویج فرهنگ عاشورایی و تبیین فلسفه نهضت حسینی(ع) و قیام حضرت سیدالشهدا در گروه اجتماعی و خانواده رادیو تهران و به تهیه‌کنندگی رضا قربانی و مهدی فرهمند پخش می‌شود.

حکایت مردان باران در رادیو ایران

برنامه حکایت مردان باران امروز ساعت 16 و 30 دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود. این برنامه کاری از گروه حماسه رادیو ایران است که در گفت‌وگو با نجمه پساوند نویسنده کتاب از ایوب تا ثریا این اثر را نقد و بررسی کرده و مورد تحلیل قرار می‌دهد.این کتاب سرگذشت ثریا لُرمیر، زندگی یکی از همسران نظامیان ارتش را روایت می‌کند که در طول جنگ تحمیلی در کرمانشاه زندگی می‌کرد و با آن‌که خانه آنها بارها به دلیل بمباران ویران شد، حاضر به ترک این شهر نشدند.

یک فنجان چای داغ در رادیو ورزش

رمضانیان‌پور، رئیس پیشین فدراسیون ژیمناستیک، مهمان‌امروز برنامه «یک فنجان چای داغ» رادیو ورزش است.

این برنامه به تهیه‌کنندگی طاهری ساعت 21 و 30 دقیقه با حضور یکی از اهالی ورزش پخش می‌شود. برنامه ورزش بانوان هم امروز ساعت 16 در رادیو ورزش با رئیس فدراسیون بسکتبال درباره حضور مجدد تیم ملی بسکتبال بانوان در رقابت‌های برون مرزی گفت‌وگو می‌کند. الهام حسینی گویندگی این برنامه را به عهده دارد.

قدردانی شورای نظارت بر صداوسیما از رادیو

شورای نظارت بر صداوسیما از ویژه‌ برنامه‌ها و نمایش‌های رادیویی پخش شده در هفته دفاع مقدس رادیوهای نمایش، ایران، جوان و تهران قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، براساس گزارش کارشناسان شورای نظارت بر صداوسیما برنامه‌های هفته دفاع مقدس شبکه‌های رادیویی تهران، ایران، جوان و نمایش را مناسب دانسته و از طرح کارکردها و کارایی ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه کنونی، اطلاع‌رسانی خوب و مفید نسبت به جشنواره مقاومت، بررسی چالش‌های پیش رو در نشر آثار دفاع مقدس، بیان دیدگاه‌ها، اهداف و انگیزه‌های مبارزه علیه دشمنان، پوشش مناسب و فعالیت‌های فرهنگی و هنری ویژه هفته دفاع مقدس در کشور، اختصاص زمان مناسب برای پخش و رشد کیفی برنامه‌ها نسبت به سال قبل را قابل تجلیل دانستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها