پلیس 2 مظنون را در رابطه با این حادثه دستگیر کرده است

اسیدپاشی ​2 زن بر روی مرد روستایی

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان اعلام کرد: هنوز مظنون اصلی پرونده اسید پاشی در اصفهان دستگیر نشده است.
کد خبر: ۷۳۰۹۴۶
مظنون اصلی اسید پاشی هنوز دستگیر نشده است

سرهنگ حسین حسین‌زاده در گفت​وگو با مهر در پاسخ به اینکه برخی از رسانه ها خبری مبنی بر دستگیری متهم اصلی اسید پاشی در اصفهان منتشر کرده اند گفت: این خبر صحیح نیست و هنوز مظنون اصلی دستگیر نشده است. البته افرادی در این پرونده در حال شناسایی و بازداشت هستند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

وی در پاسخ به اینکه تصویری ساختگی از مظنون اصلی در فضای مجازی منتشر شده و از شهروندان خواسته شده این فرد را شناسایی کنند. آیا این تصویر از سوی پلیس مورد تائید است گفت: هنوز تصویری از مظنون برای شناسایی تائید و منتشر نشده است.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان با بیان اینکه احتمال تکرار اسیدپاشی در اصفهان صفر است گفت: هرگونه انتشار اخبار کذب در مورد این پرونده قطعا پیگرد قانونی دارد و افراد متخلف دستگیر می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
خانه نسل جوان كهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
۰
۰
باسلام ودعای خیر. انشاء ا... امیدواریم راه تان همانند عباس . ع. باشد و در حوزه امنیت موجب سرافرازی استان
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
۰
۰
سردار جهت اطلاع یه نفر نمی تونه همزمان موتور برونه حداقل یكی تو تركش بوده ها
به تو...
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
۰
۰
چرا هنوز مجرم را نگرفته حكم صادر كردید ؟ چطور وقتی این خانم ها همه جا .... می كنند و حسابی مردها را تحریك می كنند شما لال هستید ؟ بنظر من اتفاقا دست اون اسید پاش ها درد نكنه و خدا خیرشون بده و اگر می شد بنده به هر طریقی كمك شان می كردم .
مختار
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
۰
۰
...این خیلی جالبه وقتی طرف هر كاری خواست و كرد اگه پلیس دخالت می كرد حق زن از بین رفته بود حالا كه نتیجه عملش را می بینه پلیس باید بیاد و برایش اون فرد مقابل را دستگیر كنه و سایت های خبری هم نظر سنجی می گذارند كه چطور بنده خدا را بكشند . طرفداری برای جنس مخالف از این بالاتر هم دیده بودید ؟!!!!
ستاره
Netherlands
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
۰
۰
(نویسنده با نام به تو ... ) نكند عضوی از القاعده یا طالبان هستید كه اینطور بی رحمانه نظر می دید ، ...آدم اینقدر بی درك و بی درد . تحجر تا چه حد ، بندگان خدا حتی اگه بد حجاب بودن ....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
۰
۰
خاهشن زود اون كثافت رو بگیرید.بخدا اعصابم بهم ریخت عكس دختری كه روش اسید ریختن دیدم.

نیازمندی ها