در حالی که برخی منابع از بر هم ریختن مراسم جشن عید غدیر در شهر حاجی‌آباد به دلیل قهر نرگس محمدی نسبت خبر دادند، او می‌گوید: قبل از برنامه، امام جمعه زرین‌دشت و فرماندار بر سر مسائل دیگر مشکل داشتند و برنامه به خاطر این مساله لغو شد.
کد خبر: ۷۲۸۶۸۳
توضیحات بازیگر «ستایش» درباره نداشتن «چادر» و مراسم جنجالی

این بازیگر که با ایفای نقش «ستایش» در تلویزیون شناخته می‌شود، با اعلام اینکه لغو شدن مراسم جشن عید غدیر در شهرستان زرین دشت استان فارس به او مربوط نمی‌شود، گفت: مسئولان وظیفه‌شان است که به مردمشان احترام بگذارند؛ آنها ضمن اینکه به همه ما بی‌احترامی کردند، به مردم شهرشان هم بی‌احترامی کردند.

او با اشاره به گفته‌های امام جمعه زرین‌دشت که مطرح کرده بود، در پایان برنامه نرگس محمدی با چادر و حجاب برتر به روی صحنه خواهد آمد، گفت: دقیقا همین طور بود؛ امام جمعه زرین‌دشت از من خواست تا با چادر به روی صحنه بروم، در حالی که من چادری نبودم اما حجاب مناسب خود را داشتم.

محمدی اظهار کرد: قرار نیست هر کسی که نقش یک زن چادری را ایفا می‌کند، خودش نیز چادری باشد. اگر این‌گونه باشد از این به بعد اگر نقش قاتلی را بازی کنم، پس باید قاتل باشم.

وی درباره اعتراض‌های مردم در این مراسم و رفتارهای فیزیکی که در آن جا به بر هم خوردن مراسم منتهی شده بود، مطرح کرد: من در آنجا بودم؛ مردم به خاطر این اتفاقات کاملا حق داشتند، به خاطر اینکه هزینه کرده‌ بودند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
یك خانم
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
۰
۰
حالا اگر یه چادر سر می كردین چی می شد . شهرستان ها با تهران از نظر حجاب فرق می كنند و شما باید به این موضوع احترام بگذارید .
كاوه
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
۰
۰
سلام
من موندم با كلیپها و شاهكارهای این خانم بازیگر، چرا و به چه دلیل اصلا بهشان اهمیت میدین! خداییش من كاری به دین و دیانت ندارم ولی خودتان قضاوت كنید، عرف كلی مملكت ما كه سنگینی و متانت اونم برای زن همیشه حرف اول رو زده، چرا برخی افراد و حركتها رو به هر دلیل و منطقی بزرگ میكنیم. خلاصه باید حساب دستمان باشه كه به خاطر چی و كی داریم مطلب مینویسیم.

-------------
پاسخ: مخاطب گرامی به هم ریختن یك مراسم و زد و خورد و اسیب رساندن به صندلی ها در هر صورت اتفاق مهمیه كه باید اطلاع رسانی بشه... خیلی ربطی به اشخاص نداره.
كلهر
Germany
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
۰
۰
لازم نیست چادری باشی ولی خواهشا حجابت را رعایت كن كلیپی كه از تو در فرودگاه پخش شد خیلی حجاب ناقصی داشتی همه را شوكه كردی
y
Germany
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
۰
۰
ای بابا مگه این خانوم كیه كه اینقدر بزرگش میكنید حالا چادر سركرده یا نكرده كه مهم نیست بعضی وقتا خیلی از افراد عددی نیستن ولی این رسانه ها هستن كه با اخبارهای بیخودی این افراد رو بزرگ نشون میدن
خانوم
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
۰
۰
خوشم ازش نمیاد ولی حق داشته همون بهتر كه نرفتی
فائزه
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
۰
۰
به ما پول هم بدن نمیریم مجانی اینو ببینیم
فاطمه رحمانی نصر ساله.10
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
۰
۰
بازیگران فقط در سریال ها با حجابند

نیازمندی ها