بهترین آخر هفته دنیا با جادوی هنر هفتم

فیلم‌های برتر جهان در سینما کلاسیک

مرور سینمای انگلستان در شبکه نمایش

شبکه نمایش این هفته برای بخش‌های سینمای ایران، مرور آثار، سینمای جذاب و سینما کلاسیک چند فیلم ایرانی و خارجی را در نظر گرفته است.
کد خبر: ۷۲۸۶۲۱
مرور سینمای انگلستان در شبکه نمایش

بخش سینمای کلاسیک این هفته به روال همیشه ساعت یک بامداد پخش خواهد شد. فیلم‌های هیچ چیز بجز دردسر، پرستار بچه‌ها، جاده صاف‌کن، سر بزنگاه، قصاب‌باشی، شیرفروش و شیشه پاک‌کن برای این ساعت در نظر گرفته شده است که غیر از فیلم همه چیز بجز دردسر که آمریکایی است، بقیه فیلم‌ها محصول کشور انگلستان است.

در بخش سینمای ایران که هر روز ساعت 19 از شبکه نمایش پخش می‌شود، فیلم‌های هدیه به‌یاد ماندنی به کارگردانی سیدحمیدرضا رفائی، گاهی پیش می‌آید فیلمی از اکبر شهبازی، آوازهای مادرانه به کارگردانی اصغر هاشمی، فریادهای خاموش اثری از جواد مزدآبادی، حال خوب فیلمی از مهدی گلستانه و شوخی ممنوع اثری از سپند امیرسلیمانی از شنبه تا پنجشنبه پخش خواهد شد. فیلم دلاوران محصول کشور هنگ‌کنگ هم روز جمعه پخش خواهد شد.

فیلم‌های مناظره، روز تمرین، جان‌ کیو، توفان، فیلادلفیا، توقف‌ناپذیر و مردی در آتش هم برای پخش در ساعت 21 در نظر گرفته شده است که بیشتر آنها فیلم‌های حادثه‌ای و محصول کشور آمریکاست.ساعت 23 هر شب زمان پخش فیلم‌های جذاب شبکه نمایش است که به ترتیب فیلم‌های ماردونا، سرزمین موعود، پی‌تی‌یو، گمشده، مسافر بین‌راهی، شوالیه تاریکی و راه پوشالی از این شبکه پخش می‌شود. (روابط عمومی شبکه نمایش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها