در سینما همه سر یکدیگر را کلاه می‌گذارند

گلایه بهنوش بختیاری از وضعیت دستمزدهایش: ۶ چک برگشتی دارم

ضبط سری دوم برنامه آبرنگ با اجرای بهنوش بختیاری برای پخش از شبکه نسیم از چند روز دیگر آغاز خواهد شد. بختیاری قرار است در سریال اتاق عمل به کارگردانی مهران مدیری بازی کند.
کد خبر: ۷۲۸۶۲۰
حضور همزمان «بهنوش بختیاری» در اتاق عمل و آبرنگ

بختیاری درباره آبرنگ گفت: تا چند روز دیگر ضبط سری دوم این برنامه را شروع خواهیم کرد. این برنامه در میان مردم جای خود را باز کرده و بازتاب‌های خوبی داشته است و با توجه به آمارهایی که شبکه نسیم ارائه کرده، مطمئن هستیم که مردم برنامه ما را تماشا کرده‌اند.

بختیاری صداقت برنامه آبرنگ را دلیل موفقیتش دانست و بیان کرد: در این برنامه، بیش از هر چیز دیگری بر صداقت با مخاطب تاکید داشتیم. من که مجری این برنامه هستم بدون هیچ رودربایستی و با صداقت کامل با مخاطبانم صحبت کرده، لطیفه می‌خواندم و با آنها براحتی حرف می‌زدم.

/Media/Image/1393/04/21/635408005089216881.jpg

وی درباره تغییراتی که در سری دوم آبرنگ اعمال خواهد کرد، توضیح داد: در سری اول تمام کارهای برنامه از نویسندگی گرفته تا گریم، انتخاب لباس و گزارشگری برعهده خودم بود، اما در سری دوم احتمالا بخش گزارش را به فرد دیگری خواهم سپرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: آرش ظلی‌پور که در سری اول نیز تهیه‌کننده برنامه بود همچنان تهیه آبرنگ را برعهده دارد و کلیت کار تغییر نخواهد کرد، اما دکور را عوض خواهیم کرد.وی در پاسخ به این پرسش که برای تکراری نشدن آبرنگ چه خواهید کرد، گفت: ساختار آبرنگ به شکل یک زنگ تفریح ده دقیقه‌ای است که قصد دارد مردم را شاد کند و هیچ دو زنگ تفریحی وجود ندارد که شکل هم باشد. مردم شکل و شمایل برنامه آبرنگ را پذیرفته‌اند و به نظرم سری دوم این برنامه به تغییرات زیادی احتیاج ندارد.

بختیاری درباره دیگر کارهایش توضیح داد: برای ایفای نقش در یک تئاتر، بازی در یک سریال شبکه خانگی و تولید برنامه آبرنگ تقریبا تمام وقتم پر است، اما به دلیل علاقه‌ام به حضور در آثار مهران مدیری وقتی وی از من برای بازی در سریال اتاق عمل دعوت کرد، پذیرفتم و بزودی مقابل دوربین این مجموعه طنز خواهم رفت. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها